pühapäev, 1. juuli 2007

Pühapäevane päev

Teate, täna ma püüdsin natukene jälle koristada, see seisnes küll ainult tolmutõmbamises kappidelt ja põrandalt, kuid siiski..
Vaatasin, et pliiti oleks ka vaja puhastada ja selle käigus nägin muudki rokast - seina, mis pliidi taga või täpsemalt neid plaate. Kuid kes on meil käinud, see teab, et need plaadid seal seinas natukene lahti on ja ilmselt ei olnud hea mõte neid küürima hakata. Taipasin seda muidugi siis, kui olin suutnud terve pliiditaguse seina kokku varistada :( Nagu daaa... kes paneb plaadid otse puu peale, loogiline on, et need seal ei seisa. Tegelt on remont siin lohakalt tehtud ja pole minu süü, et kõik laguneb. Aga kole on küll see pilt nüüd. Mann arvas, et äkki peaks ise kuskilt ehitustarvete poest mingit möksi hankima ja need tagasi panema.... heh

Ja siis on meil veel selline lugu siin, et elektrijuhtmed ei kannata võimsust. Algusaegadel seda muret ei olnud, kuid viimasel ajal tundub, et asi läheb ainult hullemaks. Ma ei saa aru, kas naabritel mingi hiigelvõimas instrument on voolu taga, kuid nii, kui mina tahan elektripliidiga vähe rohkem midagi teha, on kärsakas kohal. Ja nüüd on see kärsakas kuidagi eriti tugev. See ei ole vist eriti naljaasi ka enam, minul oli täna igatahes päris hirmus.

Õue peal käib mingi grillfest jälle, rahvast nagu laulupeol. Kass on paelaga kuuriukse külge pandud, punase paelaga muide. Mõtlesin enne, et mina küll ei tahaks olla see kass seal peres.. ega ka ükski laps nendest. Imelikud mõtted mul, ma tean.

Täna oli üks vaba päev, homme olen tööl jälle. Siis on kaks vaba päeva ja tahaks lõpuks aknad ära pesta, et naabritele parem vaade võimaldada ;)
Oleks hea meelega täna rullitama läinud, kuid üksi ei viitsinud. Huvitav küll, kus see Gert ringi jõlkus, oleks küll sportida tahtnud.

Manniga panime leivad neljapäevast ühte kappi, seega on see ametlikult nüüd meie kahe korter ja minu üksinduspäevad on möödas :P

Oligi juba viimane aeg ka!

4 kommentaari:

Citysiil ütles ...

"Nii Mups ja Mann siis üheskoos,
laulavad nad metsas, soos.
Kolle never nad ei karda
Grillivad nad tema vardas."

See oli teile väike soolaleivahümn, mille sõnad on soovitav pähe õppida:)

Olge mupsikud. Ma proovin võtta ka plaani millalgi sinna rännata :)aga siis mul oleks öömaja ka tarvis:A:D

Pai!

M.T ütles ...

No ma ei tea, kas mingid siilid saavad meie juurde ööseks, ma pean Manniga arutama seda asja :P

Unknown ütles ...

Ets on siil, Mups on nugis, Siku on oravapliks, aga kes ma siis olen???? (identiteedi kriis)
Ets, siilid on lahedad loomad ja siili naljad on nagu kõige bestimad olnud juba kaua aega. Nii et sa saad ikka nurgakese meie pesas (ma hoolitsen selle eest, et Mups pole seda oma kõhugaasidega risustanud). Aga hakka juba tulema. JA RUTTU!!!!

M.T ütles ...

Eino Mann, mis kõhugaasid! Ühtegi gaasi ei ole kuskil ju :D mis sa naljatad niimoodi. Ets mõtlebki muidu ei tea, mis ma sinuga siin teen :D