kolmapäev, 18. juuli 2007

Vaba vol2

Mina ju kardan äikest.. lapsik küll jah, aga ikkagi ei meeldi mulle see. Kuid öösel oli ju jube äike ja mina olin täitsa üksipäini siin korteris. Ei olnud hea.. üldse ei olnud!

Teine vaba päev ka möödas nagu linnutiivul. Olin jällegi üsna asjalik, lõbustan oma uut kaaslast -hularõngast- nüüd pidevalt. Tahaks päris näha, kas sellest mingi kasu ka on. Koristustöid teostasin täna natukene ja üritasin tekkinud paberisodi põletada. Aga oh jama, täna oli ju tuul nii tugev väljas ja meie ahi ajab sellisel juhul sisse. Ajaski sisse nii leeke kui ka tossu, väike paanika oli, kuid sain oma asjatoimetused tehtud :)

Õhtul läksin täitsa üksi rulluisutama, mõtlesin, et proovin järgi, kui jätan oma plätud kuhugi raja äärde ja ise uisutan, siis kas keegi pätsab ära mu asjad. Ei pätsanudki! Nii annab isegi käia ka üksinda uisutamas. Oleks mul ainult iga päev viitsimist Tamme staadionile kõndida. Tegelt see ei ole üldse kaugel, üle raudtee saaks kohe päris otse, aga ma olen vist ikkagi korralik tüdruk ja käin ilusti mööda jalakäijate valgusfoore, uisud näpus. Mõtlete, et miks ma küll sinna ei uisuta siis juba? Aga igasugu mäed ja sõiduteed vahepeal, ma ei saa pidama kahjuks siis ilmselt.. Ja kusjuures, täna sõitsin juba 20 ringi, umbes 50 minutit trenni päris hea..

Ahjaa.. ja pesu pesin täna, uskumatu. Minu meelest üsna asjalik olin küll.
Nüüd olen ise ka pesus käinud ja sätin end mõnusalt prison break`i vaatama. Homme peab küll vara tõusma, aga und pole niikuinii veel.

Kolm tööpäeva veel ja siis kojuuuu.. niu

Kommentaare ei ole: