neljapäev, 12. juuli 2007

Puhkepäev

Kolm tihedat tööpäeva on jälle käidud ja naudin oma kahte vaba päeva. Siis uue hooga kolm päeva tööd. Nende kolme päeva kohta, mis olid, ütleks vaid kokkuvõtteks, et mis ei tapa, teeb tugevamaks. Kui tugevam ma nüüd olen, ei oska öelda, aga raskused on võimalik ületada ja ülearune muretsemine ei aita sellele eriti kaasa.

Täna viisime Manniga paberid magistrisse saamiseks ära. Eile istusime kahekesi laua ääres ja mõtlesime, milline valik on elu jaoks kõige õigem :) nimelt ei suutnud me kindlaks teha oma valikute tähtsuse järjekorda. Kaalusime ja jõudsime ikkagi ühisele tulemusele ja eks nüüd peab ootama ja vaatama, mis saab.

Viimasel ajal olen niisama ka mõelnud ja avastanud uusi külgi inimeste juures. Kes mind teavad, teavad ka seda, millised asjad mulle eriti meelt mööda käitumises pole, kuid ikka käituvad niimoodi. Tuleb ennast lohutada sellega, et kõik hea ja halb, mis igaühe elus on, on täpselt oma käitumisega välja teenitud. Kes on õnnelik, see on ilmselt ka hea, kellel asjad pahasti, see siis mõelgu, mis ta valesti teinud on. See aitab paremaks inimeseks saada ka :)

Muide täna võtsin karbist välja ka oma uue cd-mängija (kõlaritega ja puha), mis nüüd rõõmsalt rõkkab mul siin. Hommikul äratas mind kõrvavärdjas, kes elab teisel pool seina. No muidugi, mul on ju täna vaba päev ja siis ometi kaua ei magata ju. Sellest pole kasu, kui ma taon vastu seina, ma usun, et ta ei kuule oma mõtteid ka, veel vähem seda, et minul lambid värisevad ja keegi hädiselt vastu seina taob. Võib-olla olen ma halb, aga ma mõtlesin talle tagasi teha siis, kui tema magab (öösel). Katsetan ka, kui võimsalt minu muss möirata suudab. No kaua võib!

Õhtul võtame Manniga ette WC-sse tekkinud ämblike häärberi. Neil on seal ikka tõeline paradiis loodud, üks suur elukas elab ülemistes võrkudes, keskmine on hakanud tasapisi laiendama oma pesakest ja kõige alumine, eriti pirakas, lebotab põranda lähedal. Minule ei meeldi enam, et nad end seal nii hästi tunnevad, aga üksi ma tegutsema seal ei hakka. Ootan, millal abivägi töölt koju jõuab :)

Mann on nii nunnu, teeb süüa, kui mina töölt tulen ja teeb niisamagi meele rõõmsaks :)

Loodame, et Gerdil jalg ei jonni täna enam ja ta sportima minna tahab. Eile oli küll nii mõnus, tahaks ju tänagi :)

2 kommentaari:

Mirjam ütles ...

Oh sa väike usin töömesilane:)
Esiteks olen ma siinkandis esimest korda, seega kallin baka kättesaamise puhul. Ja mõtteis loodan, et sul kõik ikka edaspidigi hästi läheb:)

M.T ütles ...

Tahaks juba näha sind ja teisigi Tallinna töökaid VG-kaid. Ehk suvel õnnestub ka :) musimops