laupäev, 7. juuli 2007

07.07.2007

Maagiline päev oli tegelikult täis kõiksugu tegemisi. Hommikul tervitas mind porikärbes, kes (ma arvan) minu sõbraks ei saanud. Muide, Pärnus ärkasin täna hommikul.
Kui hommikuprotseduurid tehtud, läksime linna. Sain omale ostetud kõik vajaliku, mis plaanis oli, lisaks sellele ostsin ka oma väiksele kutsule nänni. Oli teine ju sünnipäevalaps eile.

Peale poetuure sõitsime Kõlvardile, kus sain üle pika aja olla puutöötüdruk ja tegelt on hea niimoodi vahelduseks vaimset pinget täis tööst saada eemale maale (kunagi mainisin, et hingan end siin värsket õhku täis ka).

Õhtul läksime kinno. Kiikasin juba varem, et oh õudukas on, vahva oleks vaadata. Kinos olles ma aga kahetsesin, et tulin. Mägedel on silmad II oli film rõveduste vallast, ma ei olnudki ammu sellist filmi vaadanud. Esimest osa ma näinud ei olnud, aga nüüd olen kindel, et kolmandat ma näha ei taha. Kolmas aga ilmselt tuleb, sest lõpp oli (nagu ikka sellistel filmidel) poolik. Ma ei olnud varem ka kunagi kinos olles tundnud, et tahan sealt ära tulla enne lõppu, seekord seda aga tundsin, huvitav, mis mind küll nii hellaks tegi.. aga vastik film, ma ütlen!

Väljas läheb ju nii hilja pimedaks alles ja me jõudsime peale kino käia veel Audrus vaatamas hüljest. Seal on väike bassein, kus ta elutseb. Et aga kell üsna hiline oli, siis saime vaadata ainult seda, kuidas ta nummilt basseini ääres magas ja end sügas. Sügas ta aga nii kipalt, krats-krats nina pealt ja krats-krats kaenla alt.

Tegelt ma jäin tänase päevaga päris rahule.
Nüüd aga mõnsalt tudule :)

Kommentaare ei ole: