esmaspäev, 2. juuli 2007

Böööö

Täna oli täiesti hullumeelne päev.. ausalt. Lõuna ajaks ma vihkasin (vihkamine ei ole tegelt päris õige sõna) seda päeva juba ja ei tahtnud enam olla tööl.
Arvake, mis kell ma üldse lõunat sööma sain hakata.. .... .... mkmm
Kell neli ei olnud ma saanud seda veel teha.. ehk siis mingi poole viie ajal alles. Kusjuures ega ma mingi hetk ei saanudki enam aru, kas mul kõht on tühi või mitte, tundsin, et olen zombi ja lihtsalt raban tööd teha. Ja kui siis veel teatud inimesed teevad tööl oleku lisaks sellel rohkem ebameeldivaks, siis no tõepoolest.. mingi hetk mulle aitab igatahes.

Õhtul läksin suurest väsimusest hoolimata rulluisutama. Sõitsin 15 ringi ja see oli tegelt päris hea trenn, ma küll ei tea, kui pikk üks ring oli, aga päris km ei olnud, äkki 700-800 meetrit. Nüüd olen nii väsinud ja ehk tuleb ka hea uni :)

Tänane päev on ikka üle mõistuse olnud küll. Homme uus päev, uued mõtted ja uued teod :P

Kommentaare ei ole: