neljapäev, 26. juuli 2007

Tagasi

Nii, nagu ma oletasin, nõnda ka läks. Vabad päevad möödusid imekiirelt. Jõudsin käia ema-isaga Pärnus, natukene lebotada, grillida ja oligi vsjo. Missyt sain ka muidugi musitada nii palju, kui tahtsin :)
Ega pikemalt sellest midagi pajatada polegi.. ülihea, et Annit üle pika aja korrakski näha sai. Tänu sellele, et isad leidsid põnevat, mille üle arutleda, saime ka meie natuke kauem juttu ajada. Augusti alguses saab ehk rohkemgi veel.

Täna olin üle pika aja tööl jälle. Kusjuures päris hea oli, ei tekkinud isegi seda julma väsimust, mis päeva lõpuks alati tekib. Võib-olla oli oma roll Starteril, mille Pille mulle tõi, ei tea. Täna oli kõigil kuidagi unine päev ja siis jõimegi energiajooki. Üldse veider päev ja veidrad inimesed, minul joppas eriti hästi ennasttäis täkkudega, kes kõik minu jutule sattusid. Väga ei oskagi sellistega käituda ja komplimentide eest tuleb ju ometigi tänada.. samas, miks sellistega üldse viisakas peab olema, kui haridustase on null ja aju asemel hernepõld vohab. Aga eks issanda loomaaed on kirju, eks... ja nüüd ma räägin juba nagu mõni vanainimene, elutarkust täis. Heh..

Eile õhtul käisime kursakate Tartu gängiga kinos Visa hing IV vaatamas. Ausalt, mul ei olnud eriti usku sellesse filmi, läksin rohkem seltskonna pärast. Aga väga hea film oli, mulle meeldis päris palju. Istusime viimases reas, õhku seal eriti ei olnud ja jubepalav oli, kuid film kompenseeris selle. Tegelt ma ei ole üldse seda laadi filmide huviline, aga vaat, mis kõik välja tuleb :)

Ja siis veel... täna käisime Manniga magistrisse saamiseks kutsesobivuskatsel ning olemegi ametlikult magistrandid sügisest. Päris vahva.. vastik on see pabistamine, mis enne mingit vestlust või muud esitlust on, aga tegelt oli komisjon päris vahva. Ma loodan, et kõik õppejõud ka sellised hakkavad olema :D (Jee rait nad on)

Homme jälle tööle ja siis nädalavahetus vaba. Või noh, mis vaba ta ikka on, lähen teedevalitsuse suvepäevadele. Mis ma sinna kaotasin? Paar teedeehitajat, vot :P

Ja juba on 26-s juuli, varsti suvi läbi ju ;O

Kommentaare ei ole: