kolmapäev, 4. juuli 2007

Juuli, neljas

Naudin täna oma teist vaba päeva, samas on jube mõelda, et homme tõotab tulla väga nõme päev. Kuid mis ma ikka üle mõtlen, tuleb see, mis tulema peab.

Mis ma oma kahel vabal päeval korda saatnud olen siis lõpuks?
Eile võtsin ette käigu linna, sest tellitud lõpupiltidest üks ei olnud mitte pilt, mille olin tellinud. Õnneks sain selle suure vaevata õige vastu vahetatud. Kuna eilseks ei olnud mu palk veel tulnud, jäid tegemata ostud, mida tegelt hullult vaja teha oleks. Eks sooritan need siis nädalavahetusel Pärnus :P
Õhtul läksime Manniga jalutama peale seda, kui olin vingunud, et ei saa jooksma ega rullitama mindud. Jalutasime mäkki jäätist sööma (selle asemel, et sportida... õudne, eksole). Tagajärg oli minu kõhuvalu ja Mannil halb enesetunne. Hiljem võtsin ette käigu inimese juurde, keda ei olnud kaua näinud. See käik venis aga hiliste hiliste hiliste õhtutundideni. Mjaaa

Täna olen ainsa asjaliku toiminguna suutnud aknad ära pesta, need on tõesti puhtad nüüd. Ülemisi väikeseid ruute ei julgenud üksi pesema hakata, kes teab, turnin ja kukun alla ka veel. Seda vist vaja ei ole...
Ahjaa.. igasugu mõtteid olen ka mõelnud, mõtteid on palju.

Tegelt ei tahaks siia enam nendest elektrijuhtmetest midagi kirjutada, kuid eile õhtul oli terve koridor mingit imelikku kärssa täis. Väikese nuuskmise ja kuulamisega tegin kindlaks, et naabritel vist pesumasin taga oli, seega polnud ime, et pinge juhtmetes suur. Ei hakanud nende uksele koputama, sest mis nad oleks siis pesupesemise katki jätnud või? Ei usu. Eks ma vaatan seda asja, üks kärss veel üleval on, siis peab nendega ikka rääkima. Ei tahaks põlema veel minna...

Muide, täna on emme sünnipäev. Ameerikal on iseseisvuspäev ka täna. Ja Missy saab reedel aastaseks. Aeg ikka lendab küll. Päriselt!

Kommentaare ei ole: