laupäev, 1. september 2007

Kõige tublim laps laupäeval

Just nii ongi! Olen täna nii tegus olnud, et isegi pai ära teeninud :) (kes see ikka ennast kiidab kui mitte ise)
Koristasin korterit, pesin põrandad ja pesu ja ennast. Nüüd istun ja ootan, et küüneõli ära kuivaks. Tegelt Manni ootan ka. Mann pidas kodus isa sünnipäeva ja tuleb täna tagasi, et koos Gerdi sünnipäevale minna saaksime.

Hommikul (mis tegelt vist oli juba mõne jaoks lõuna :)) lõbustasin ennast hoovi peal toimuvaga. Huvitav, kus kohast neid lapsi siia nii palju tekkinud on? Anniaegadel oli üks-kaks neid siin heal juhul, aga nüüd on õuele liivakast tehtud, mis lapsi täis on. Jäin hetkeks vaatama, mis nad seal teevad ja avastasin, et üks neist urgitseb värvitünnis. Vastasmaja trepi ette on pandud mingid lauad ja värvitünn, kus isegi pintsel sees, ilmselt mingist remondist jäänud. Ja see pätakas teostas värvitöid seal omast arust. Ma kujutan ette, et ega tal ei oleks lubatud seda teha, kui keegi näinud oleks, sest teatavasti ei jää nii väikestel riided sugugi mitte puhtaks. Okei, värvis planku, aga siis tuli natukene suurem, haaras mingisuguse suurema rulli ja kukkus õue peal iidamast-aadamast seisva valge auto aknaid värvima :D Päris hea! Auto seisab siin tõesti algusest peale ja on pilgeni mingit kola täis topitud, aga mina ei usu, et see värv akendelt enam maha tuleb. Ausalt öeldes oli mul päris naljakas..

Ja siis on neil veel väike kutsikas siin kellelgi. No küll on see vallatust täis, ühel püksisääres ja teisel, näksab siit ja sealt :) Lapsed on nii väikesed ka, et need on päris hädas selle paharetiga.

Avastasin, et täna on üsna tuulevaikne ja ehkki küll viitsimist ei olnud, võtsin end ikkagi kokku ja kütsin ahju. Terve suvi ei ole keegi kuuris käinud ja üsna häbi, kuid meie kuuriukseesine oli täiesti heina kasvanud :D Õues mängiv lasteaed tervitas mind sada korda, päris armas :)
Aga kuuri juurde.. et seal keegi liikunud ei olnud ammu, olid kõik kohad võrke täis ja peale esimese puu liigutamist vupsas peitu rasvane ämblik. Oi kuidas ma oleks tahtnud, et Mann oleks minuga seal olnud ja seda minu eest teinud. Koputasin kõik puud enne läbi, kui puudevedamise riide peale panin, tuppa ma neid elukaid ometi viia ei tahtnud ju. Hirmufaktor mul jälle siin..

Kokkuvõttes oli tõesti tegemisi täis hommikupoolik ja lõunaaeg. Süüa mul ka õnneks ei ole siin eriti midagi, seega puuduvad ahvatlused. Varsti tuleb Mann ja siis on partytime :)

Kommentaare ei ole: