teisipäev, 4. september 2007

Täna...

... oli koolipäev. Jah, nüüd tekib lisaks tööle siia veel ka kooliteema. Igav, eksole :)

Enamuse päevast veetsin täna koolis, oleme Manniga ahnitsenud omale 28 AP eest aineid, millest siis osad tuleb maha regada, aga selleks peaks piiluma, mida miski endast kujutab. Täna ma mõtlesin ühe asja peale: kõik need kolm bakalaureuse aastat olen vältinud aineid, kus peab tegema mingeid ettekandeid või muud moodi aktivist olema ja nüüd olen puht vabatahtlikult tulnud õppima asja, milles KÕIK ained on sellised.
Tegelt puudub meil praegu kindel ülevaade, mida meil täpselt vaja teha on, aga hakkan vaikselt taipama.

Tahaks küll kõikides ainetes ilusti kohal käia, aga ma ei kujuta ette, kas õnnestub. Raha peab ju ka teenima :S

Muidu on päris põnev, lihtsalt kättevõtmise asi, aga ühes arvestusega lõppevas aines peame me näiteks lisaks loengutes ja praksides osalemisele külastama umbes kahte informaatikatundi mingis Tartu koolis, andma umbes kolm praktikumi meie teaduskonnas, tegema ühiskondlikult kasulikku tööd (mingid arvutimuuseumid, veebitoed jms), osalema veebikursuse loomises, tegema artiklipõhise ettekande ja veel hunniku kodutöid. Jessuke küll!!

Jah, ma jõudsin täna vinguda palju.. samas, teate, kui hea tunne on vinguda.. lased kogu selle vingu endast välja ja palju kergem hakkab (tean, tean, sõnakordused ajavad hulluks). Vaene Mann, mul on endal ka endaga vahest päris raske. :)

Tahaks küll, et aega oleks rohkem enda jaoks, raamatu jaoks ja trenni jaoks. Aga see nädal on küll kiire.. hoolimata väsimusest läksin täna ikkagi stepi trenni, mis teatavasti nõuab suurt koormust. Samas, kuidagi peab selle vaimse pinge vastu võitlema, pole midagi teha.

Ahjaa, ma käisin täna pangas lõpuks ära. Mulle meeldib sundida end kokku võtma.. passisin muidugi vähemalt pool tundi järjekorras (ühispangas ei ole see vist mingi ime, sest see on korduv nähtus), aga sain oma asjad aetud, vähemalt selle kuu lõpuni :) Ühtlasi ühendasin oma käigu kooliasjade hankimisega (kooliasi=üks vihik). Aga tegelt on ju õhtul jubehea tunne, kui oled päeval olnud usin ja kasulik enese ning veel parem, kui ka teiste jaoks.

Kell on õhtus ja aeg tudumaale minna :)

Kommentaare ei ole: