reede, 14. september 2007

Rrrreedeee

Ongi käes see kaua oodatud reede. Uskumatu ikka, kui kiirelt on see nädal minust mööda lennanud ja uskumatu, kui palju asju on vaja teha lähima nelja kuu jooksul.

Enne, kui asun selle nädala juurde, tuli mulle meelde üks fakt, mida tahtsin juba eelmises postituses mainida, kuid mille lihtsalt ära unustasin. Kunagi kirjutasin sellest, kuidas lapsed õues seisva auto aknaid värvivad.. nüüd tuleb sellele loole väike järg:
Tegelesin oma igapäevaasjadega, kui kuulsin mingit kolinat õuest. Kogu see lastepande oli vallutanud auto ja tegi mingit sõjatantsu selle peal, kaks katusel ning kaks kapoti peal. Sellega seoses tuli mulle meelde, kuidas ma ise kunagi väikese tirtsuna oma vennaga vanaisa Datsuni katuselt liugu lasin ja seal peal tantsu lõin. Meie muidugi saime riielda pärast, aga siin hoovi peal mängivate laste tegemistega ei ole vist keegi väga kursis. Igatahes see auto on nüüd mõnusalt lohkus, must ja kole.. vanarauaks siis ilmselt vist.

Hmm.. see nädal. Tegelt ma ei tahaks üldse siia kirjutada seda, kuidas koolis käin või mida mingis loengus teen, ütlen vaid, et mulle meeldib see. Oleks vaid imeinimene ja jõuaks selle kõik ära teha, mida kõik need targad tädid-onud meilt nõuavad. Elu selle kõrvalt väga elada vist ei jõua.. Mul seisab seinal positiivsuse lehel suurelt punkt: leia aega sõprade ja hobide jaoks. Aga selle esimese pärast olen ma juba riieldagi saanud :(
Mingi hetk tuleb ilmselt õppida lihtsalt aega võtma ka muu jaoks.. senini pingutan niikaua, kuni enam ei jaksa.

Raamatuga sain ühele poole ja võtsin järgmise osa käsile :)

Kujutan ette, et selle semestri vältel leidub siin blogis palju postitusi, mille üheks osaks on hala selle kohta, et mul ei ole aega või oo mai gaad, kuidas selle küll valmis saab. Ma püüan teid teadlikult sellest päästa ja kirjutada siia siis, kui tunnen, et minusse on jälle liiga palju välja ütlemata jäänud mõtteid ja tegusid kogunenud (muidugi kõiki mõtteid siia ka ei tule :) ). Loodan, et enamasti saavad need olema positiivsed, sest vingupunnid ja virikollid ei meeldi ju kellelegi :)

Kuid mis kõige tähtsam, täna on HOMETIME :) ja mul on selle üle kõige parem meel maailmas.. nurrr

Kommentaare ei ole: