reede, 21. september 2007

M&M-le

Arvestades seda, et täna ei ole tööpäeva ja kooli on vaja minna alles kaheteistkümneks, olen ma siin väga varajane. Jah, mul ei olnudki plaanis tegelikult nii vara siia midagi kirjutada, seda enam, et ärkamine oli kurvemapoolne, aga...

...peale seda, kui ma olin lugenud kahe neiukese postitusi, hakkas kuidagi soe :) Minnike jutustas armsalt sellest, mida oleks praegu juba pimedatel õhtutel igaühel vaja ja Mariann pani lihtsalt mõtlema oma sõnadega. Mida ma küll tegelikult teeksin teieta :) .. nii hea ikka, et te lõpuks jälle tagasi olete. Mu hommik võttis teised toonid kohe. hih :)

Selle postituse võtan kokku sellega, et loodetavasti tulen siia veel täna tagasi ja jutustan midagi veel..

2 kommentaari:

Mirjam ütles ...

Oh sind kullakallist!
Nummi oled:)

mariann ütles ...

;)
:)
:P
:D