reede, 21. september 2007

Lõpuks veel

Lubasin, et tulen täna veel tagasi.. tulingi.

Ülevaade minu reedepäevast:
Üsna varsti peale seda, kui olin jõudnud esimese hommikuse pooltunnikese arvutitaga uimerdada, helistas Ergo, mis tegelikult oli meeldiv üllatus :) Tal muidu oli asja ka, aga meie vestlus viis selleni, et pidime hiljem linnas kokku saama. Ma ei olnud ju Ergot üle kuu aja näinud kaaa..

12-14 omandasin koolis uusi teadmisi ja kogusin juurde koduseid ülesandeid ning peale seda tõttasingi linna. Lõunatasime ja tsättisime Ergoga ning peale seda tegin väikse toidupoetuuri. Võib arvata, et Ergoga kohtumine üle pika aja oli liiga hea sündmus selleks, et head sündmused jätkuda võiks ning ma jäin suure vihma kätte :) Kükitasin puu all mõnda aega ja lippasin edasi (vihmavarju mul muidugi ei olnud).
No ja siis ma jõudsin veel paanikasse minna, et olen telefoni taskust ära kaotanud.. aga kui ajusagarad omavahel uuesti koostööd tegema hakkasid, mõistsin, et olin telefoni teise taskusse paigutanud.. vältimaks selle ära kadumist. Mjah.

Hea oli kuivadesse riietesse pugeda :) Viisin lõpule endale võetud kohustused ja peale seda jäigi parasjagu aega raamatu jaoks.
Nüüdseks olen korda sättinud kooliasjad, et siis nädalavahetusel alustada töödega, mis ees ootavad. Homme muidugi lähen tööle ka veel ju..

Lõpuks saatsin Ergo kalliga rongi peale pealinna pidutsema.. meie kõigi eest siis seekord :)

Sellest tuli jälle mõnus tegin-seda-ja-teist-postitus :) vähe mõtteid, rohkem tegusid..

Kommentaare ei ole: