neljapäev, 27. september 2007

Taasnägemisrõõm

Ahaa... kadusingi ära mõneks ajaks. Oijah, mis kool minuga teeb. Meie (mina ja mann :)) igapäevane osa päevast on mõtlemine sellele, mis konkreetsel päeval kindlasti vaja ära teha on, ega midagi ununenud ole, kas peaks millegi pärast paanitsema ja niiii edasi. Ühesõnaga mõtleme me iga õhtu sellele, mida oleks vaja ruttu ära teha.. Üks suur sagin ja segadus on pidevalt, et ma ei olegi aega saanud siia tsekata ja üleüldsegi märgata, et juba jälle on koolinädal läbi saamas..
See muidugi viitab faktile, et palju hullemad tähtajad muudkui lähenevad.

Et mis ma siis teinud olen... mjaa, seda ei ole eriti raske arvata ja ma ei hakka sellest ka kirjutama. Aga hullult oleks mingit partyt vaja, nagu päriselt head :(

Homme on reede ja ma sõidan Soome. Vähemalt plaan on selline, aga oh hullu häda, enesetunne on praegu nii kehv, et haigusepoiss vist vägisi tahab mu kaissu tulla.. See on tegelt üsna jama, sest emmed-issid juba piletigi ära ostnud ja muud aega mul lihtsalt ei tulegi, et sinna sõita. Ja mesi sai ka otsa... küüslauku on ainult veel. Igatahes ma nii loodan, et see on mingi valehäire ja ma ei ole homme palavikus.
Üleüldsegi ei saa mingit haigust küll lubada.. lõbu lõbuks, aga töö ja kool ka veel ju.

Tahaks jubedalt midagi veel kirjutada, aga ei tule mitte meelde kõiksugu põnevad asjad ja punutud intriigid. Aju on häälestatud ühele lainele ainult.. jah, ma tean, et ma olen nii igav, kui ma sellist juttu ajan.

Aga ma ei veereta enam seda, mida siin veeretada polegi :D ja otsad kokku viuh-viuh. Homme Soome ja pühapäeval tagasi. Esmaspäeval tööle ja teisipäeval kooli, kõik kordub taas ;)
Ja ehk midagi kordub veel ;).. niuks

Kommentaare ei ole: