teisipäev, 29. mai 2007

Vändra time

Olen mõnda aega siit eemal olnud, põhjuseks bakatöömaraton. Õnneks või kahjuks on see nüüd läbi ja ausalt, kaitsma ma küll ei taha minna :(
Põhjus, miks ma täna sissekande teen, seisneb selles, et homme sõidan ma Vändrasse ja olen seal nädala lõpuni. Siis ei kirjuta ma siia niikuinii midagi ja et liiga pikk vahe sisse ei tuleks, kirjutangi nüüd.
Kohutav ikka, kui palav praegu on. Meil ei ole toas ka üldse õhku.. ja minul paneb selline asi pea valutama. Pigem ma vist külmetaks teki sees kui piinlen palavuses. Soe oleks hea, kuum on paha.
Ma ei ole oma Missykest nüüd nii kaua aega näinud, hea on kohe minna tema juurde. Ma ei ole üldse koduseid teab mis ajast näinud.. mõnna tunne on sees homse ees :) Üks asi, mis natuke ilusat olekut rikub, on teadmine, et esmaspäeval eksam vaja teha on.. kuigi ma olen juba mõelnud, et isegi, kui ma sealt läbi kukun, üritan ma õppejõudu mõjutada mulle vähemalt E-d panema. Samas me peame töö peale kirjutama KIIRE, kuna me oleme Lõpetajad ja meie tööd on kõige tähtsamad.. seega ma loodan, et tal ei ole südant meile F-i kirjutada töö peale. (lootus oli see lollide värk jah :D) Ja see on see hetk, kui ma kadestan neid, kellel kõik asjad tehtud on..

Ega mul midagi asjalikku öelda ei ole rohkem. Ma loodan, et meie kullakesed, kes bakatöid tegid, need ilusti esitatud saavad ja kui me varem ei kohtu, siis Matukese sünnipäeval ikka :)

Senikaua igatsegem üksteist.. kih

Kommentaare ei ole: