neljapäev, 24. mai 2007

Tegemised

Kes veel ei tea, siis neile teadmiseks, et TÜ Matemaatika-informaatikateaduskonnas ei saa mitte ainult dekanaadist sõimata, vaid teistest tähtsatest ruumidest ka.. Huvitav, mis meie teaduskonna tädid nii kurjaks ja tusaseks teeb? Kas ei ole toolid piisavalt mugavad.. on toit liiga soolane.. riided pigistavad.. ?? ma ei kujuta väga ettegi. Kui kellelgi on mõni idee, andke teada, siis ma võib-olla mõistaks neid paremini. Aga mis siis täna juhtus?
Juba mitu päeva plaanisime külastada meie sekretääääri ruumi ja täna Marbsiga sinna ka läksime. Meil ju programmeerimiskeelte eksam 4. juuni ja tahtsime veenduda, et ikka kaitsta saame ning ehk ka öelda, millal kaitsta tahaksime. Aga kus sa sellega.. ma alustasin enda arust küll väga armsalt tädiga suhtlemist ja seletasin, mis meil mureks, aga oh, kus tädi sattus hoogu selle peale.. Ühesõnaga oleme me süüdi, et meil polnud aega eksamit varem ära teha ja hõõruti meile nina alla seda, mida niikuinii juba teame ning lisaks veel üritas ta meid end süüdi tundma panna selles, et õppejõud peab tööd sama päeva õhtuks ära parandama. Mul on hea meel selle üle, et tädi sai oma päeva meie peale lõugamisega ilusaks teha ja kusjuures ma ei tunne mingit süüd, et 4-5 tööd tuleb õppejõul eksamipäeva õhtuks ära parandada.. mis peamine, tädil oli hea ja meil oli ükskõik :)

Kolmapäev oli ju klubipäev. Ma ei olnud nii ammu klubitamas käinud ja seega olin unustanud selle "klubitüdruku" endas sootuks. Aga kuna teised Tavidi tibid Tartust ikkagi minna tahtsid, siis oleks minul olnud väga mitteilus hakata ainsana blokkima.
Eelnevalt sõime restoranis kõhud täis ja tegelt oli meil ju plaan Maasikasse minna, aga keegi polnud viitsinud eelnevalt välja uurida, kas Maasikas ka lahti on. Ei olnud muidugi!
Seetõttu mõtlesime läbi käia kõik teised klubid. Alustasime Pattayast, kus me peaaegu ainsad olime, jõime seal koksid ja siis edasi Illusiooni. Illusioon ka kinni.. mida asja. Ainus päev, kui me tahame välja minna, ei saagi me sinna, kuhu tahame. Me ei heitnud muidugi meelt, uued tuurid sisse ja Atlantisesse. Seal oli eile minu meelest äärmiselt nõme muusika ja jõime sealgi vaid ühed koksid ja edasi klubi Tallinna. Ja siis oli juba õige hetk, kui minul oli vaja blokkima hakata :P Sest tegelt ka, see retro pidu ja suitsuhais ei tõmmanud mind eile üldse.. ja enam ju tasuta sisse ka ei saanud. Minu blokk ei leidnud õigustust ja jõudsime ikkagi ka viimasesse klubisse. Seal tegime paar tantsu ja varsti olin kodus voodis. Tegelt oli vahva, oli see ju meie ühine firmaüritus Tartu filiaalis ja kindlasti jõuame ka Maasika ja Illuka üle vaadata :)

Täna ma olen jälle tubli koolilaps ja teen koolitööd... nagu ikka :)

Kommentaare ei ole: