pühapäev, 13. mai 2007

Nädalavahetus

Reedepäev

Teadsin juba ette, et reede on see tore päev, kui ma Tartust ära sõidan ja siis on alati varem juba natukene ärevus sees, teate küll seda tunnet. Kuna viimased päevad on suhteliselt samatoonilised olnud, siis ootasin ma ausalt öeldes seda nädalavahetust väga. Gert pidi mind alles õhtul peale kuut peale korjama ja seetõttu olid mul suured plaanid seoses bakatööga... siiski siiski, taaskord pidin ma endas pettuma. Ma tõesti ei tea, mis saab, kui ma end käsile ei võta. Minu reede kulges suhteliselt sättimise hõngus, kuid kuna ma olen kiiremat sorti sättija, siis olin omadega üsna varakult juba valmis. Et oma süümepiinasid natukenegi vähendada, võtsin kõik vajaliku ka bakatöö teostamiseks lahti ja hoplaa, kirjutasin isegi kolm rida sinna :) Siis tuli tüdimus ja läksin sujuvalt üle programmeerimiskeelte õpiku lugemisele.. huvitav, miks küll hakkab mul alati pea valutama, kui ma olen sellesse raamatusse süvenenud. Lõpetasin ka selle tegevuse ja meeldivaks üllatuseks oligi kell juba kuus.

Pärnusse sõit oli vahva.. auto oli rahvast täis ja siis on alati see võimalus, et keegi teine ikka räägib ja mina sain vagusi istuda.. nii mulle tegelt meeldibki vahest :)


Laupäev - Pärnupäev

Laupäeva veetsin maal - Kõlvardi oli selle koha nimi muideks. Ma olen tegelt looduselaps ja teate, kuidas mulle meeldib see lõhn, mis metsas on (ma ei pea silmas loomade lõhna, eks) Alati, kui ma seal maal käin, siis ma hingan teadlikult hästi palju just sedasama puhast ja värsket õhku, et siis see Tartu tolmus välja hingata. Ukerdasin isegi natukene metsas, aga ma pelgan seal olekut nende puukide pärast, ma ei teagi, minu jaoks on need väga tobedad putukad.. kusjuures, seekord ma mõtlesin, et kui ma väike olin, siis küll ei olnud neid minu meelest nii palju.. nüüd ei saa metsa minnagi ilma, et mõni tagumiku külge ei roniks :(

Ma jäin oma laupäevaga väga rahule, sest sain teha asju, mida ei ole nii ammu saanud teha või veel parem, mida ma ei ole kunagi teinudki.. olin nimelt puulõhkumismasinatüdruk ;) .. poiskad tegid mustema töö ise :P
Õhtul vedasin nad vägisi välja, et järgmiseks päevaks emale lilled olemas oleks. Nii ju peabki.

Ahjaa, laupäev oli ju Euroka päev. Seda ma lõpuni vaadata ei jõudnudki, polnud väga motivatsiooni ja tegelt olin ma ju tubli töölaps olnud, kes õhtuks läbi nagu ... (mai tea, mõelge ise, mis). Aga ma olin rahul!


Pühapäev - Emadepäev

Ma oleks tegelt hea meelega pool päeva maganud, aga seekord ei lastud. Ärkasin ikkagi rõõmsalt, andsime teistele emmedele lilled ja sõitsime jälle Kõlvardile :) Taaskord sain olla puulõhkumismasina- ja puuladumistüdruk. Mind ilmselt usaldatakse :P Ja siis veel, mulle meeldivad väiksed koerad, kes maal on (neid on seal kaks). Nad ronivad nii rõõmsalt sülle.. ja kõik oleks vahva, kui neil neid puuke küljes poleks. Aga ma lubasin neid sellele vaatamata endale sülle, pärast otsisin põhjalikult, ega nad oma varandust minu külge ei poetanud :) Mis on paha, on see, et suurel koeral vist jooksuaeg on ja see kuidagi nii kuri ja rahutu oli. Ega see metsas elava koera elu vist selle koha pealt kerge ole..
Ja muideks, ma nägin kooreüraskit esimest korda elus.. uskumatu!

Oma emmele lille anda ei saanudki :( Musitasin teda telefonitsi vaid ja viisin selle asemel Vändrasse vanaemale lille.. tal ju ka kurb seal meieta.
Oh, arvake, kes ka pöördesse läks.. minu väike tibumuna ju :) Oi, kuidas ma teda tegelt igatsen. Ta ajab endiselt karva ja on hullumeelne, kui keegi tuleb, kuid siiski on ta nii armas ja annab mulle alati ka musi. Nüüd pean ikka mai lõpuni vastu, ma usun :)

Esmaspäeval põrutan Tartusse tagasi, sest kohustused kutsuvad. Oeh, kuidas ma seda ei tahaks. Aga seal on vahvad kursakad, keda jälle siin igatsema hakata. Tegelt ma olen oma nädalavahetusega üle pika aja rahul.. kui kohustused välja jätta ;) Vahvat algavat nädalat!

Kommentaare ei ole: