pühapäev, 20. mai 2007

Natsa jah

Mõtlesin küll, et ei hakka täna siin midagi pajatama, aga valesti mõtlesin.. pajataks ikka. Terve nädalavahetuse olin ma tööl ilmselt viimati eelmisel suvel. Pühapäeval pole ma ammu tööl olnud, aga tegelt oli meil täna Laglega päris vahva. Ma küll jutustasin vist isegi pool tundi (mis tegelt on ikka pikk aeg) trepi peal Tõnni ja Etsuga, kuid natuke pugemise mõttes ja oma pattude leevendamiseks tegin Laglele ka jäätise välja (teate küll, see hea ja suur, mida Tavidi kõrval müüakse suvel :P). Pidi ta ju päris kaua seal üksi istuma.. Rahvast oli õnneks suht vähe ja mulle isegi meeldis täna tööl. Laglega on meil alati susserdamist ka.. sellest vist ilmselt lähemalt rääkida oleks ebasobiv, aga noh, vähemalt teate, et meil oli põnev! heh :) Ja täna oli kuidagi eriti hea inimeste vastu hea olla ..

Aa ja selline vahva lugu juhtus ka täna. Lisaks telleritööle peame me seal ju telefoni ka vastu võtma ja tavaliselt ikka helistatakse asja pärast (nojah, on küsitud ka, miks TV 3 ei näita.. aga see selleks), kuid täna helistas üks ema, kes ütles, et tal peaks laps raha vahetama tulema ning kas me saaksime talle edasi öelda, et ema palus poest Meelise leiba tuua. Ema ei olnud küll kindel, ega laps juba meie juures käinud polnud, kuid andis selged kirjeldused ja mõni hetk hiljem, nagu nõiaväel, täpselt kirjeldustele vastav neiu meid ka külastas. Andsin muidugi ema teated ilusti edasi, tüdruk kohkus veidike, kuid ilmselt ta selle leiva ikka emale koju viis :) Vot mida kõike meie töö sisaldab..

Eilne tööpäev oli, nagu laupäevad ikka, seekord oli vähemalt eurot ja seetõttu ka natukene tööd :) Mis ma töölt kaasa sain, oli peavalu, mis minuga koos uinus.
Anni vaeseke mässas oma bakatööga siin poole ööni, aga ma olin mõttes temaga..
Minul läheb homsest bakatöömaraton lahti ja ma loodan, et jõuan selle ka lõpuni joosta.

Just nats aega tagasi külastasin jälle Tähtvere linnaosa, sest reedel toodud õpik tuli sinna ka tagastada. Ma ei tea, kunagi ma olin ikka julge tüdruk, aga nüüd on päris kõhe õhtuti üksi vaiksetel tänavatel käia. Võib-olla on asi selles, et Vändras midagi väga karta polnud.. siin aga on ju igasugu jorsse. Õnneks (ptüi-ptüi-ptüi) jõudsin ilusti kohale ja ilusti koju, ei eksinud ära ega sattunud ka bandiitide küüsi.

Täna tahaks veel kullaraamatu lõpuni lugeda ja siis tuttu jääda :) mmm

Kommentaare ei ole: