neljapäev, 10. mai 2007

Öökullid..

Täiesti lõpp.. mul pole vist terve elu jooksul nii palju närvirakke ära surnud kui täna öösel. Ikka ja jälle ma kirun seda ainet Tarkvaraprojekt. Ei ole lihtsalt võimalik, et üks aine nõuab terve ülikooliaja jooksul ühel semestril nii palju sinu elust. Ma pole vist kunagi nii palju ropendanud ka kui viimased päevad.

Möödus siis järjekordne öö meie lemmikaine seltsis. Lõpuks saime oma tulemid saadetud, aga lihtsalt uskumatu, milline sebimine meil siin oli. Teada fakt, et viimasel hetkel avastatakse, et oi see nupp ei tööta ja need asjad kahe silma vahele jäänud.. ja närvelda ja närvelda. Ja kõik see mille nimel? Kui me nüüd ikkagi pooled punktid oma hilinemise pärast kaotame ja sellest ainest läbi kukume, siis .. ma ei hakkagi parem midagi lubama. Ootame ja vaatame, mis meid tabama hakkab. Võiks ju natukenegi meid hoida, siiski ainuke tüdrukute rühm .. ja nii vapralt lõpuni punnitanud, aga no mis seal ikka, tulge ühte seminari ja mõistate, miks selles aines halastust loota pole.

Ma võin siin ju end pooleks mõelda, mis oleks nii ja naa, aga ühte ma ütlen, see pole normaalne, mis meiega viimased päevad on toimunud. Teie ärkate, mina lähen tuttu nüüd. Jumal tänatud, et mul tööpäevi praegu pole. Lähen vaatan rõõmsalt, mis päevane uni toob ja siis uus lemmikkaaslane bakatöö.. elu on ikka nii ilus praegu :) Selle mõttega ma uinungi..

8 kommentaari:

Unknown ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
Unknown ütles ...

Ütleme nii, et kui me ka läbi ei saa, siis hea näitaja on see, kui me närvikahjustuste tõttu tõmblema ei hakka ning päris hullumajas ei lõpeta... või vanglasse, kui me oma uue ras-i projekti ikkagi otsustame kokku panna=)
See aine peaks andma meile kogemuse tarkvara tootmise protsessis... Aga pärast seda nagu ei taha enam kunagi kuulda sõnu java, tarkvara, nõuded, testimine jne... Mis mõttes nagu? Nii siis läksid need viimased kolm aastat, kui ma veel puhas ja rikkumata olin. Tänan meie lemmikmees
Aga tuleb tunnistada, et me võitlesime vapralt lõpuni ja meil on ikka maailma parimad sõbrad(L)

Raido ütles ...

Nii nii, aitab nutmisest! Kuna pidu on?

Unknown ütles ...

Jah kuna on?

M.T ütles ...

Kui me läbi kukume, tuleb leinapidu hoopis

Citysiil ütles ...

Mina muistan meid!

Citysiil ütles ...

Musitan, ma tahtsin õelda.
Vabandan!

M.T ütles ...

Sina, Ets, pead ikka puterdama alati :D