esmaspäev, 14. mai 2007

Urrrauh

Ma tahaks praegu plahvatada, siis mind oleks mitu tükki ja iga tükk saaks oma asja ajada. Deem küll, pidin ma hõiskama, et nädalavahetus oli normaalne.. kui keegi oleks mulle öelnud, et see toob kaasa nii nõmeda nädala alguse, siis ma oleks vakka olnud, tegelt ka!

Ma nägin terve öö mingeid haigeid unenägusid, hommikuni välja, kuni Mann helistas ja mulle "häid" uudiseid teatas. Elasime rõõmsalt omas mullis teadmisega, et TVP ettekanne on alles 24. mai, kõigi eelduste kohaselt oleks see seda võinud ollagi, sest me oleme ju Mööblifurnituur, M täht, mitte kõige tähestiku alguses.. aga võta näpust, otsustati teistpidi.
Kui ma olin selle teadmisega juba leppinud, end voodist välja ajanud, avastasin, et vett ei ole ;O .. mitte tilkagi ei tulnud kraanist. Õnneks oli keegi tubli inimene jätnud eviani mulle natukene, hammaste pesuks piisas. Käisime linnas söömas, ostsin bussipileti ja ronisin ühese bussi peale.
Oh seda õnne, bussijuhi sõbranje oli ka bussi peal ja siis nemad seal kudrutasid, kusjuures onu bussijuht pidi koguaeg sõbranjet piiluma ja kätega vehkima.. ma usun, et te ei arva, et buss sellele vaatamata otse sõitis, ei sõitnud noh! Korraks ma mõtlesin, et jõuaks elusalt Tartu, oleks hää..

Kuna Krista koostab hoolega juunikuu töögraafikut, peab ta päris hästi pead murdma, et kõigi päevad klappima saada. Me ju Laglega oma lõpetamisega ametis ja ei sobi meile üks ega teine päev. Tartus saingi uued "rõõmsad" uudised.. pole mul siin valida midagi. Juunikuu tuleb tappev :S Ja nüüd ma siis kaalungi puhkuse võtmist. Lähen ja uurin asja.. aga no kui üks asi kisub võssa, siis peab ju terve päev võssa minema. Ma nii loodan, et see on vaid roostes esmaspäev, mis nädala käima lükkab.. ja ülejäänu läheb libedalt..

PS. korstnapühkija viskas kiviga vastu akent, aga ma ei lasegi teda vist sisse.. läheb juba minema ka teine. Oh, ma olen vist the bad guy..

Kommentaare ei ole: