reede, 18. mai 2007

R nagu Reede

Täna on olnud suhteliselt tegus päev. Juba hommikul tõttasin Liivi tänavale oma bakatöö juhendajaga kohtuma, kes seekord mind natukene innustama pidi. Ütlesin kohe ausalt välja, et mul on masendus ja ma vajan mingit innustust. Nii ta siis üritas anda endast parima, veenmaks mind, et ma ajan ikka õiget asja :) Ilmselt mõjus, sest kella kaheks suutsin end raamatukogus sisse seada ja unustasin ennast sinna kella seitsmeni. See on ikka väga õige, et seal on võimalik ka midagi ära teha. Ma kusjuures arvasin koguaeg, et seal on minu jaoks liiga uimane õhkkond ja uni tuleks peale, kuid ei, seal ma suutsin isegi üht-teist kirja panna. Lähen kindlasti veel :)

Päeval küsis üks vene onu mu käest, kus asub Kitsas tänav ja kujutate ette, ma ei osanud teda juhatada vene keeles. Sõnad ei tulnud meelde, kuigi töö juures ju pidevalt vene keelt vaja on.. Ma usun, et sellegipoolest sai ta aru, kuhu ma teda käte ja pooliku vene keele abil saata üritasin ;) Kurb muidugi, et mittevajalikud sõnad ununema hakkavad.

Õhtul tegin asja Tähtvere linnaossa, sest üks matemaatika õpik ootas mind seal. Ühendasin jooksuplaanid ja raamatutoomisplaanid, aga lõppes see sellega, et ma seiklesin kuskil .. kuskil seal. Tahtsin tegelikult näha, kuidas ma saan sealt otse kesklinna, aga keerasin vist valest kohast ära ja enam ma aru ei saanud, kus olen. Mööda Veski tänavat jõudsin tuttavasse kohta ja õnneks ka koju lõpuks.

Minu nädalavahetus kulgeb töises meeleolus, sest üle pika aja pean jälle Rüütli tänavale minema.. läheks seal kõik vähemalt hästi :)

Kommentaare ei ole: