reede, 24. august 2007

Viimane argipäev

Preemiapäev :)



Ja nii ongi.

Postitus ei tule pikk, sest eluke kulgeb tööpäevade rütmis. Homme on siis kolmikust kolmas tööpäev, peale mida võtan oma kompsud kaasa ja põrutan Pärnusse (ei, ei, mitte lõbutsema). Külastan loodetavasti viimast korda arsti ja loodetavasti mitte viimast korda juuksurit.. ma loodan vähemalt.

Juba teisipäeval olen Tartus ja kolmapäeval taas töönaine. Kuu lõpp ja kooli algus juba paistavad :) Kus mina küll olin, kui suvi külas käis? Jälle magasin maha...


Uudiseid ei olegi, aga hoian kõiki kindlasti kursis, kui tulevad :) Pai kõigile, kes neid ka loevad..

3 kommentaari:

Mirjam ütles ...

isegi kui tuleb kõige tavalisem postitus, on seda alati hea lugeda:)
vähemalt annab see kinnitust, et inimese endaga on kõik korras. ja sa saad ka tema argipäevast osa ja see tekitab tunde, et nagu polekski meie vahel sadu kilomeetreid.
nagu oleks kohe siinsamas, nurga taga:)
ja see on nii hea. hea on teada, et mu sõbrantsidel ikka kõik hästi läheb.

mariann ütles ...

Täpselt, täpselt... ikka käid ja vaatad üle, mis toimub, kus ja kuidas läheb. Mõnus on kolada omade seas ka siis, kui tegelikult piinled töölaua taga... killuke päikest igas päevas ;)

M.T ütles ...

Kallistan teid, nunnud :)