kolmapäev, 1. august 2007

Hõissassaa

Teadmine, et homme saab koju ja ees ootamas 4 vaba päeva, teeb tunde nii heaks. Täna töölt koju tulles mõtlesin, et kuidagi kerge tunne on. Juulikuu on läbi, mis tegelikult oli töö juures päris tõsiselt proovile panev kuu.. Internett on ka tagasi ja kergendatult võib hingata ka selles suhtes, et kaks aastat on sisustatud kooliga. Päris palju häid asju on ikka.
Augustikuu esimene tööpäev oli päris pöörane, aga kahekesi ongi tavaliselt tegemist rohkem. Heatujuliste töökaaslastega on alati vahvam päeva veeta ;)

Algavalt augustilt ei oskagi midagi oodata, eluke veereb töörütmis ilmselt edasi. Selgus tuleb majja ühe suure mure koha pealt ja muud vist ei olegi.

Muljetasin täna Mannile vahvaid seiku töö juurest ja tegelikult on juhtunud päris naljakaid asju, millest võiks siiagi kirjutada, samas, ei tea, kas ikka tohib.. kunagi oleks kindlasti hea lugeda neid.

Pidime minema täna Kätrini ja Manniga kinno, aga ei läinudki. Lükkasime edasi oma ürituse, kuna film, mida vaadata tahame, jookseb järgmine nädal ka. Lähme ehk siis..

Ahjaa, üks asi veel.. tegeleme siin hoogsalt ennustamisega ja Pille ennustas, et mul tuleb 3 last, kõigepealt poiss ja siis kaksikud pealekauba. Päris naljakas. Ennustasin siis Mannilegi järelkasvu ja selle kohaselt sünnivad Mannil kuuikud - 3 poissi ja 3 tüdrukut. Nalja nabani..


Tahtsin juba varem panna ühe väljavõtte meie vestlusest, panen siis nüüd.

.:manni:. says: mis sa vipeale:Dhastad kogu aeg t
.:manni:. says: mis sa vihastad kogu aeg ta peale:D*****
mupsu says: päris hea lause,mann
.:manni:. says: ma tean
mupsu says: selle peaks blogisse panema
.:manni:. says: tammsaare (Y)
.:manni:. says: ära pane:D

Nagu näha, Mann ei lubanud mul seda siia panna, aga kas Mann pole mitte andekas kirjanik? Minu meelest küll on ja tahtsin oma rõõmu teiega jagada :D tegelt on meil koos päris naljakas. Täna näiteks olin vaevalt töölt koju jõudnud, kui suutsin sügavkülmiku ukse ära kangutada ja ei saanud seda enam tagasi ;O Tuli siis Mann oma hella käega ja pani ukse lups tagasi. Läksin mina jäätist võtma, uks jälle eest ära... aga vot siis ei saanud Mann ka seda enam tagasi :D Nalja peab ju saama, muidu oleks päris kurb!

Homme sõidan Vändrasse ja olen seal pühapäevani. Senikaua jääb siia ka vaikus...

2 kommentaari:

Unknown ütles ...

Mulle ei meeldi, kui sa minu eraelust siin kirjutad ja meie vestlusi siia paned :A Äkki keegi loeb ka veel=)

M.T ütles ...

Maailmas on palju asju, mis ei meeldi, rahu, Mann :D