teisipäev, 21. august 2007

Natuke midagi

Peale suuri mõttetoiminguid leidsin, et mulle on parem, kui ma ei hakka taaskord oma kahel vabal päeval Tartust ära sõitma. Mul ju täna ja homme vaba taas ning siis kolm päeva tööd. Tegelikult on ju nii, et kui need päevad lihtsalt maha sõita, siis ei saa ma kunagi arugi, et mul tegelikult lebopäevad on. Tartus puhates tunnen seda aga kindlasti.. ja pealegi tuleb kolm vaba päeva alates pühapäevast, siis sõidangi alles :)

Tänu sellele olen ka üsna tegus olnud. Nädalavahetuse koristamistoimingutest juba kirjutasin, täpsustan veel vaid seda, et siiski siiski, selle veini ma avasin. Aga ei joonud palju, ausalt :) Pühapäeval ma aga kahetsesin, et vähe jõin, sest olin uue dilemma ees, kas jätakata sealt, kust laupäeval pooleli jäi või mitte. Võtsin ühe klaasikese ja teate... seda on veel järgi!!! Aga vein pidi ju olemagi kasulik, kui seda iga päev natukene juua.. iga päev ma kindlasti jooma ei hakka, aga selle raasukese millalgi lõpule viin.

Lisaks sellele tegin nädalavahetusel paar eksperimenti ja lõbustasin ennast selle tulemustega. Ma täpsemalt sellest siia ei kirjuta, sest usun, et te saaksite sama tulemuse :D

Eile, suurel pühal, käisin tööl. Pühapäeva meenutav tööpäev oli.. mingil hetkel tundsin, et aitab juba.. rahulik päev teatavasti ju venib jubedalt. Aga vahva oli!

Oma tähtsal vabal päeval pesin pesu :) Tegelikult oli mul plaan minna 12-sele treeningule ja siis veel õhtusele rasvapõletusele, kuid kuna ma magasin kaua, jäi 12-sele minek ära. Õhtusele lähen kindlasti.
Homse vaba päeva kohta igasugused plaanid puuduvad.. lebotan, lösutan, mõnsatan ilmselt niisama. Mingi ajani on selline tegevus tegelt kõige parem üldse :)

Ja nii hea on, kui keegi tunneb rõõmu väikestest asjadest, mis sa tema heaks teed :) mmm

Kommentaare ei ole: