neljapäev, 9. august 2007

Pärnu

Järjekordne nädal on lõpule jõudmas. Ei olegi saanud mahti sel nädalal veel siia targutada...
Nädal algas töiselt ja kolmapäeval võtsin suuna Pärnusse, sest neljapäeval kell kaks oli vaja uuringul olla. Olin enda meelest päris kaval ja läksin juba kolmapäeva lõunaks linna, lootuses randa minna, aga mul ikka ei vea kohe üldse ja vastupidiselt selgele Tartu taevale oli Pärnus taevas puhta pilves. Ei mingit randa ühesõnaga!

Plaanid nurjunud, lõin niisama aega surnuks ja käisime Maidu emaga tiiru haiglas, et oskaksin järgmine päev õigesse kohta minna. Teatavasti on mul vahest probleeme orienteerumisega ja selline asi tuli ainult kasuks :) Õhtu möödus rahulikult.

Täna sebisin mööda linna ringi. Peale hommikusi vereandmise protseduure võtsin suuna randa, ilm oli ju jubepalav täna. Loomulikult magasin õige bussi maha.. (oi mulle ei meeldi see ühistranspordivärk). Sain liivas vedeleda paar tundi, kui pidin end üles ajama ja haiglasse minema. Siis olin juba kavalam ja võtsin takso. Üllatus-üllatus, kui ükskord tagasi randa hakkasin minema, sõitsin jälle sama taksojuhiga. Hambaid tal muideks ei olnud ja kihutas ka kui pöörane, napilt pääsesime külje peale sissesõidust. Muidu oli ta üsna hoolitsev, pani minu jaoks muusika mängima ja küsis, kas vaja aknad sulgeda.. no et tuul mul juukseid minema ei sasiks.
Rannamõnusid sain nautida kella neljani, sest Toomaselt oli antud käsk sel kellaajal Tartusse sõitma hakata :)
Kogu minu Pärnuseiklused..

Tegelt tahtsin veel muljetada oma teekonda Pärnusse. Sattusin Taisto bussi peale, kus ei olnud mingisugust õhu liikumist. Õnneks mina olin esimeses pingis ja sain vahepeal tunda rõõmu uksest õhkavast tuulekesest. Viljandis ma ärritusin.. mingi kari mutte ummistas ukseesise nii, et inimesed ei saanud enam maha bussi pealt. Üks tädi nähvas maha ronivale mehele: eluga, eluga! Ma ei saa aru, kas nad tõesti arvasid, et buss sõidab seda kiiremini minema, mida kiiremini nemad bussi peale saavad või? No ei sõida ju, kell käib ikka oma aega.. Eks see palavus ka mõjutas minu meeleolu, aga tõesti, on ikka nõmedaid olemas!

Homme lähen tööle ja siis Vändrasse :) Ees ootamas üht-teist vahvat..

Kommentaare ei ole: