reede, 19. oktoober 2007

Pealkirjadega on ikka üks jama

Viimasel ajal mulle meeldivad reeded.. isegi siis, kui reede ja laupäeva pean tööl olema. See on vaheldus kooliasjadele ja märk sellest, et üks tihe nädal on jälle rõõmsalt läbitud.

See reede meeldib mulle veel rohkem, sest täna ma sõidan koju. Millal ma viimati nüüd käisingi.. kuu aega tagasi äkki. Ei mäletagi täpselt.
Kindlasti läheb see aeg seal megakiiresti ja oleks vaid nii, et saaks lubada ühe nädalavahetuse koolitöövaba. Ei saa veel noh!

Postitused jäävad ka harvaks ja sisuvaeseks, sest põhjalikult koolist kirjutada ei oleks mõtet. Aeg-ajalt lihtsalt käin ja näitan, et ikka mõistuse juures veel olen.. kui see muidugi paistab üldse välja :D

Kujunebki vist nii, et reeded saavad olema nädalakokkuvõtete tegemise päevad. Päris hullumeelne nädal oli, aga ma panustan ikka sellele, et jaanuaris on siis lebokuu.
Tegelikult on praegu nii palju öelda, aga ma ei saa neid asju öelda. Ehk saan nädalavahetusel kodus :)

Mõnnat nädalavahetust, kullakesed!

Kommentaare ei ole: