kolmapäev, 3. oktoober 2007

Hädaldamine ja muu

Selline ma siis olengi.. olen oma roosa maailma unarusse jätnud. Päeval ma mõtlesin selle peale, et midagi ei ole kirjutada siia. Elan igavat elu ilmselt. Või siis ei ole tunnet, et tahan seda kellegagi jagada.

Tegelikult on nii, et ma igatsen Annit.. ja Edithit igatsen ka. Vaatasin just ennist vanu pilte ja siis tuli selline suur tahtmine aega tagasi keerata. Natuke kurb.. samas taolisi hetki peab ju ka olema.
Aga selliseid tegusid ja olemisi ja sündmusi, nagu meil Anniga oli, ei tule ka enam. Selles olen üsna kindel. Õnneks on meil pildid, mida vaadates on neid aegu kipa meenutada. Ja kokkuvõttes oleme teineteisel alati olemas, ükskõik, kus ilma paigas. :)

Muideks täna avastasin Kroonikat lehitsedes, et mul on veel enne käesoleva kuu lõppu võimalik saada 527 850 krooni. Päris hea, eksole! Tuleb vaid lahendada "Kuldruudu" saladus (mis on mingi, ma ei kujuta ette, viienda klassi tasemega), see ümbrikku panna, lisada kaasa 3 postmarki ja see Esmeraldale saata. Ja Esmeralda teebki rikkaks. Lisaks saab veel 48 tunni jooksul vastates tasuta talismani ja aastase ennustuse kauba peale. Liiga hea, onju? Aga see pole veel kõik, kui leida üles viimane "maagiline" 7-täheline sõna, saab kahekordistada võidušansse. No lisaks tuleb vastata mingitele küsimustele a la kas oled õnnetu?, kas töötad?, kas on rahalisi probleeme?, kas tunned ennast üksikuna? jne.
Mured lahendatud. Kas Esmeraldad on seepites tavaliselt head tegelased? Aga loodame, et varsti on Eestis kõik rikkad ja siis ei ole tööandjatel enam tööd ning ka nemad kirjutavad Esmeraldale, kes teeb tööandja ka õnnelikuks. Big happy family :)

Ma annaks teile veel ülevaadet Kroonikast, aga netist saab ka lugeda. Lähebki muidu paljuks ühe korraga. Kopsik olen!

Nii, meenutame nüüd sündmusi, mis olnud... tahaks ilgelt klatšida siia, aga ma olen hea tüdruk, ei klatši.
Ahjaa, mingi huvitav nähtus on tekkinud. Meie korter on koiliblikate aretusühing. Ükspäev nad ründasid Manni, kui ta julges kapist leiba/saia võtma minna. Koid on suured, lendavad aeglaselt ja nottida on neid üsna lihtne, riideid nad veel ei söö.
Sorry, Marbs, aga ma olen su Potteriga juba mitu tükki teise ilma saatnud... :(

Meil Manniga küpseb juba mitu aega mõte, et hakkame ka nukkuma nagu liblikad. Miks? Nojah, nüüd jääb mulje, et me üritame kõigist kohustustest, mida meil on roppu moodi, kõrvale hiilida. Ei, tegelikult mitte, aga ma arvan, et me nukkuks päris nummilt.
Siiski, siiski, me ei tee seda veel, sest Halloween`i ajal pidime end kõrvitsateks tegema ja matemaatika olümpiaadide praktikumi minema. Ja võib-olla veel mõned tähtsad tegemised enne seda.

Nõndaks. Olen päris palju mulisenud siia täna, üllatav. Ehk mulisen üsna ruttu jälle :) Nädalavahetus tuleb Tartune, siis kindlasti satun siia ruumi ka. Pakaa!

Kommentaare ei ole: