reede, 26. oktoober 2007

Ohoh, mina siin

Oi oi, kui kiiresti on see nädal läinud. Ilmselt ka sellepärast, et olin 3 päeva tööl ...
Täna oli hea olla seal.. sest teadsin, et nädalavahetus on vaba ja saan kaua magada. Aga oh mind ullikest, poleks Lagle märganud, poleks ma ise teadnudki, et homme ka tööl olen :) Nii palju siis sellest, et mina oma töögraafikuga kursis olen.
Nõndaviisi .. olengi homme ka rõõmsalt tööl.

Homme õhtul tuleb Mann Tartusse juba tagasi ja hakkame oma PISA ettekannet tegema. Tegelt peaks muid asju ka tegema. Ja siis veel.. praktikume hakkame uuest nädalast andma rebasepoistele :) Üsna põneeev.

Mu postitused on ikka koleharvaks jäänud. Mariann ütles oma mingis postituses tegelt päris hästi, et tavaliselt on just siis isu kirjutada, kui mingi murekoorem on, mida tahaks jagada. Ja kui asjad hästi, siis ei kipugi seda väga siia hõiskama.. osa õnnest läheks siis nagu jagamisele :)

Tegelt on nii, et mul on vist hetkel selline periood, kus väga ei tunnegi, et tahaks oma eluasju jagada. Muutun kinniseks äkki veel? ;O
Ei, ei, üritan siiski mitte.
Ei toimu midagi hullupõnevat, vot milles on asi.

Muide, sain omale teisipäeval tööl olles hõbedollari :P Selle üle on küll hea meel. Kollektsionäärid oleks selle üle veel õnnelikumad muidugi. Tegemist on hästi vanade dollaritega.. minu oma on aastast 1935. Üks tädi müüs selle.. ja mina ostsin kohe omale. Haruldus toob ikka õnne :)

Ja siis veel võiks kuulutada, et kui keegi tahab vabatahtlikult tulla meile puude tuppa tassijaks, siis vabalt võib seda teha. Ühiskondlikult kasulik tegevus.

Nüüd lõpetan, linnuke kirjas ja paar päeva muretu ;)

Kommentaare ei ole: