pühapäev, 14. oktoober 2007

Lõpetuseks

Eile oli tore. Ausalt mul ei olnud alguses usku, et minust peale tööpäeva veel välja minekuks asja on, aga olen nii tänulik endale ja Kätrinile, kes mind ikkagi välja kutsus.

Peale tööd läksime kohe kohvikusse, sõime väiksed salatid, jõime kokteilid ja läksime kinno. Georg oli. Marbs oli minus väikse eelarvamuse selle filmi suhtes tekitanud, sest ta jutustas väga veenvalt, kui igav ja magama panev see film oli olnud. Siiski läksin seda vaatama ja ei kahetse, olen jälle targem ja ei haigutanud ka kordagi seal.. kui, siis lõpus ja õige pisut :)
Peale kino olin mina juba kojuminekuvalmis, aga sain hurjutada, et mis ma ikka magan koguaeg ja läksimegi kohvikusse tagasi. Tegime veel väiksed kokteilid ja kohvid ning jutustasime... see õhtu muutis minu mõtlemises ühtkomateist ja pani mind ühte inimest veel rohkem hindama, tänu talle endale :)

Koju jõudsin umbes kaheteistkümneks.. ehk siis pikk laupäevane tööpäev oli :) Kooliasjadetegijat minust siis enam polnud.. raamatulugejat ka mitte, jäin tasakesi tuttu.

Täna olime Kristiga raamatukogusõbrad, 11-17 ikkagi. Aga asjad edenevad ja hea seegi. Raamatukogu ette on vahvad purskkaevud vms tekkinud, hea koht romantika tegemiseks äkki..

Algav nädal nõuab minult nii palju kooliasju, et ma lähen vist praks katki vahepeal. Ehk siiski mitte.. sest nädala lõpp on preemiaaeg, sest ma lähen üle saja aasta koju, näen vanemaid, vanavanemaid ja oma väikest printsessi- Missykest. Uus nädal nõuab jälle uusi asju, aga sellele ei mõtle veel, onju.

Muide, täna on vanaema 70-s juubel ja jutustasin temagagi veidike telefonis. Neil on kõik okei ja Missyl ka :) Selle üle on küll hea meel.

Olen väsinud, aga rõõmus. Oli see vast nädal... uhhh

Kommentaare ei ole: