esmaspäev, 29. oktoober 2007

Esmaspäev

Nii hea on ikka olla pärast trenni. Ja treener on ka nii nummi (mees muideks), hea on trennis olla :) Mõtlesin, et pean ikka rohkem aega investeerima sinna.. paningi end kolmapäevaks ka juba kirja.

Pühapäeval olime Manniga tublid, tegime oma PISA ettekande ära ja küpsetasime kookoseküpsiseid. Üldse oleme nii usinad viimasel ajal. Mannike andis täna oma esimese praksi ka ära. Jepii..

Homseks on kodused ülesanded mul tegemata.. mkm, mitte et ma laisk oleksin, üritasin küll, aga ma ikka vist ei oska väga palju teha neid. Uurin homme teiselt õppejõult vihjeid ja siis üritan uuesti :)

Üks kohustus on ka juures nüüd. Nimelt lähen järeleaitajaks nüüdseks juba 8.klassi noormehele. Mhmh, kevadel mässasime ka, aga nüüd on mingi must auk taas ja igas aines jänn käes. Homme lähen uurin, mis seis on. Jama, et nii kiire koguaeg on ja selle aja leidmisega raskeks läheb :( Aga teeme, mis suudame.

Positiivne on muidugi see ka, et inimesed, kellel mitte midagi teha ei ole, minust luulet loovad. Usun, et talenti peab teiega ka jagama. Minu sõbrake stiffu alias Tarmo kirjutas:
mupsu vaatab siia sinna silmad kõõrdi tahtvad minna

mupsu silmi pilgutab silmad justkui vilguvad

mupsu silmis onju säde

eeem a elektrik pole ta
vaid matemaatik rõõmuga

Ma muidugi lõin talle vastu kaherealise (ropu) luuletuse temast ka. Aga no ma olen andetu. Anniga koos olime luulesepad.

Nii, praegu vist rohkem ei tule midagi. Varsti jälle..

Kommentaare ei ole: