esmaspäev, 8. oktoober 2007

Omaette

Oeh, jõudsin oma toimetamistega täna vist ühele poole ja blogiga võiks punkti panna asjatamisele. Kuigi, kuigi, usun, et õhtul, kui tarkust täis Mann ka kodus on, siis asjatan veits veel selle kallal, mis praegu lahtiseks jäi. Segane, mhmh..

Nädalavahetus möödas ja ei saanud arugi, et mingi vahetus üldse oli. Reede ja laupäeva lõbustasin end töö juures. Õige jah, reede oli see suurpäev ju, kui kõik sissesõidud raekoja platsi ümbruses blokeeritud olid.. kuninganna jaoks. Muidugi mina olin sel hetkel kuskil kaubahalli comarketis, kui kuninganna Tavidist mööda jalutas ja seega ma teda ei näinudki. Aga nagu üks mees ütles, keda see pensionär ikka huvitab .. ma väga ei kurvastanud sellepärast.

Laupäeva õhtul olin tubli kodukoristaja ja üritasin ühtlasi meie väga edukat tõuaretust (koiliblikate, kes veel ei tea) hävitada. Tundub, et isegi õnnestus, juurde neid nii väga ei teki enam. Õhtul võtsin vastu külalise kaugelt ja oli niisama vahva.

Pühapäev kulus miskipärast poodides käimisele. Arvasin, et läheb ruttu, aga terve päev läks raisku (raisku selles mõttes, et mul olid tohutud plaanid, kuidas ma kõik kooliasjad ära teen tulevikuks ette. Ei teinud midagi!). Aga see selleks.

Iseenesest on hea vahelduseks inimeste hulgas olla, keda kaua näinud ei ole, ja kuulda, kuidas teistel läheb. Olingi juba unustanud, mis tunne see on :)

Nüüd tuleb uni vägisi peale ja veitsaks võib seda vist endale isegi lubada. Matemaatika olümpiaadide ülesanded on tehtud ja tark tunne on :D

Kommentaare ei ole: