pühapäev, 17. juuni 2007

Ohjah

Täna ma ohkan, sest olen vist õnnetu. Kunagi üks tark ja kõrgelt haritud noormees ütles: "Sa oled täpselt nii õnnetu, kui õnnetu sa arvad end olevat." Sellepärast ma ei olegi praegu kindel, kas just õnnetu olen. Kõik oleks nagu hästi, aga see üksielamine hakkab juba mõjuma.. ja süda teeb enam kui muret. Aga selle asjaga peaks lähiajal selgust ka saama, arstitädid ootavad..

Nägin unes nii nii palju kilpkonnasid ja see pidavat tähendama tasapisi eesmärgini jõudmist. Kuivõrd need asjad üldse tõele vastavad. Aga kilpkonnasid pole päriselt ka enne olnud üheski näos.

Homme on töökolmikust viimane tööpäev ja siis sõidan jälle kodualevisse ning pesitsen sealkandis reedeni. Loodan, et siis lähevad pilved pea kohalt ja jälle kõik rõõmsates toonides on.

Leidsin kapist hunniku igasugu pilte vanadest ja uutest aegadest, vaatasin neid ja jälle mingi imelik tunne tuli peale. Tahaks veel neid aegu mõndasid tagasi.. samas jällegi üks tark ja kõrgelt haritud noormees ütleks selle peale, et kõik see on tähtsam, mis ees on, kui see, mis ära on olnud. Nii et, mis ma ikka vana asja meelde tuletan..

Selline "tore" asi ka, et olen ametlikult 10. ja 11. august tööl ning seetõttu minu sünnipäevapartyt ei tule sel aastal. Nädala sees ei saa ju Tallinna töömesilasi Tartusse, rääkimata Vändrast.. läheb siis seekord nõndaviisi hoopis.


Praegu tahaks lihtsalt ühte pisikest kallistust saada.. ja siis oleks jälle hää :)

Kommentaare ei ole: