teisipäev, 26. juuni 2007

Jaanid ja jaanijärgsed

Jaanid on seljataga ja nüüd tuleb jälle tööinimese elu elada. Mitte küll iga päev, kuid siiski. Jaaniaeg möödus rahulikult kodus, istusime aias, sõime ja jutustasime niisama. Mehed muidugi napsutasid ka natukene. Selleks ajaks, kui tahtsin alevi parki jaanituld vaatama minna, olid nad parajalt jonksis ja oi kui häbi mul oli nendega läbi alevi minna. Lähemalt ma sellest ei jutustakski, loodan, et kõik jäid rahule sellega, mis oli.

Vanaisa harjutab Missyt vaikselt ilma rihmata jooksma ja nii ta veetis ka oma esimesed Jaanid meiega koos. Pisike väsis aga päris ära lõpuks :)

Eile oli päris jube tööpäev, peale pühasid inimesed sebivad ikka palju. Paar vahvat seika oli ka, aga nendest jällegi kirjutama ei hakkaks.. mine tea, saab keegi veel valesti aru ka.

Täna käisin linnas pilte vaatamas ja ühtlasi ostsin jälle mingit tühja-tähja kokku omale. Mõttetu tegelt..

Korteris on tekkinud nurkadesse mingid vastikud väikesed võrgud. Plaanisin homme koristama hakata, aga kuna ühes neist oli end sisse seadnud taas üks ämblik, siis ma ei julgenud riskida sellega, et teda seal homme äkki enam ei ole. Seega tõmbasin täna suure hirmuga tolmuimejasse kõik sellise... aga oh jama, vetsus pääses üks minema ja nüüd tema mõnuleb seal seinapraos, kust ma teda kätte ei saa. Tundub, et olen julm, eks? Aga ma ei tunne sellest mõnu, olen väga kurb, et nad tolmuimejas lõpetama peavad.. kuid ühte korterisse ma nendega ei mahu ja väga vabandust, korter on ikkagi minu.

Manniga oli täna msn-is tore vestlus, nagu kõik meie vestlused on. Ma ei teagi, mis ma teeks, kui tema minuga vähemalt vahest ei jutustaks. Jutt läheb tihti küll käest ära, aga mulle nii meeldib, et ta suudab mind üllatada.. väike lõiguke:


.:manni:. says:
oh sind küll
.:manni:. says:
mupsu says:
tema blondide karvadega jalgade pärast?
.:manni:. says:
kust sa tead, millised jalad tal on?
.:manni:. says:
mups, sa vallatu nugis


.. mulle just meeldib see, et ma vallatu nugis olen :)

Homme mul ei ole tööpäeva, lähen Manniga lõunatama ehk ja siis ma loodan, et tunnen ülejäänud päeva mõnu lebotamisest. Neljapäeval taas tööle ja nii kolm päeva järjest kohe.

PS. Kui hästi läheb, olen varsti ka autoga liikleja ;)

2 kommentaari:

Unknown ütles ...

MUPS!!! Mis mõttes nagu??? Kuidas sa saad meie privaatvestlust siia panna. See on saladus ju!!! Tead küll, kelle eest igast asju varjama peab. Kui see välja peaks tulema, siis ma ei hüppa üksinda sillalt alla. Teie Etsiga olete ka süüdi. Tema alustas kõike seda oma teooriaga ja sa lisasid oma lennukaid ideid=) Tuleb tunnistada, et te olete mu ära rikkunud. Ma olin vanadel aegadel nii puhas ja puutumatu;) Tänks=)

Aga nugised ja oravad on ühed vahvad loomad, nugised vallatlevad ja oravad viivad käbisid urgu=)

M.T ütles ...

Kusskuss, Mann! Me nimesid ju ei nimeta ja ei tule siin midagi välja. Blondide jalakarvadega inimesi on oi kui palju ;) Ja mina nüüd küll nii lennukaid mõtteid ei oma nagu Ets. Teil ikka teised teemad sellega :)