teisipäev, 4. märts 2008

Õhtujutt

Hakkasin pedagoogilise psühholoogia õpikut lugema, aga mõtted olid hoopis StudyWorksi juures ja seetõttu oleks tulnud juba loetu niikuinii uuesti üle lugeda. Aga et ma ei saanud SW faile ÕIS-ist kätte, siis tulin hoopis siia hängima..

Homme on tööpäev ja seetõttu läheb natuke kooliasjade jaoks mõeldud aega kaotsi. Aga ei ole vist hullu, ma loodan.
Märts on heateenindusekuu ja sel kuul peab eriti hea teenindus igal pool olema.. Mina olin 1. märtsil tööl nagu ehtne zombi - kena algus küll. No ehk läheb homme paremini.

Vahepeal on olnud kooli ja pidu ja tööd, märtsis saab seda kõike ilmselt veel omajagu.
Täna käisin jälle Kivide juures oma õpilase juures. Tegime matemaatikat ja füüsikat ja kiirelt ühe powerpoint-esitluse ka (ämblike kohta kusjuures). Õhtul trenn nagu ikka.

Mina ei tea, õhtuti ei tule und.. Pea on viimasel ajal igasuguseid segadusse ajavaid mõtteid täis. Olen üks mõttetark.. ja niimoodi ma siis ootan õhtuti tunde oma und. .. lõpuks ta muidugi tuleb ikka ka :)

Ega ma pikka juttu ajama tulnudki, lihtsalt viilima kõrvale tegevustest, mis lähipäevil niikuinii teha tuleb.
Varsti ehk jälle...

Kommentaare ei ole: