laupäev, 23. veebruar 2008

Lühidalt..

Aeg on jälle mööda läinud, olen tasa olnud. Eks see annab tunda, et kool juba täie hooga käib ja sellest väga midagi muljetada ei ole. Esialgu tundub päris okei semester olevat, kui oma asjadega jooksvalt tegeleda. Sellest on kahju, et nüüd ei saa suvalisel ajal trenni lipata, peab klapitama aegu.. jamh

Eelmisel nädalavahetusel käisin Vändras, vanemad olid Soomest kodus ja sai veeta natukene kvaliteetaega. Missy on ka nii vahvalt paksuks söödetud, endiselt on ta nii armas. Ta on nüüd juba pigem vanaema-vanaisa koer ja tegelikult ongi hea, et ta neile seal seltsiks on. Vanaema ütles, et ta ikka koguaeg kallistab Missyt, muidu ei saagi.. ja Missy on kalli-ja musimaias :)
Puht kogemata sain massaaži minna, st sain isa aja endale ja oi, päris valus oli. Peaks ikka Tartus ka käsile võtma selle asja. Muudkui peaks ja peaks, aga oleks siis, et teeks ka...

Mis siis veel?
Neljapäeval oli väike kursaistumine (nagu Rita ütles) ja peab mainima, et päris väikseks on see kursus kahanenud. Muidu on kõik endised nummikud, kohati läheb asi isegi hullemaks :D Järgmisel reedel saab näha teisigi, keda juba kaua näinud ei ole. Jah, ma ei olnud üldse kedagi kaua näinud, aga ma ei ole ju eemale hoidnud.. kuidagi on läinud see nii. Äkki peaks töökohta vahetama..hmm.
Ootan seda järgmist reedet tegelt, sest siis tuleb Annikene ka Tartusse ja saamegi vanu aegu meenutada. Ja Kats ja Ets.. kahju, et Ergo Slovakkias oma luid murda eelistab, aga ta lubas mulle mõnel nädalavahetusel külla tulla, kui ma kutsun. Paistab, et ma ei ole väga kutsuja-tüüp siiani olnud.. olen mugav ja eelistan, et külalised tulevad ise :D

Sain ülesandeks kolme nädala jooksul vanematele arvuti osta.. keegi peab mulle seda aeg-ajalt meelde tuletama, sest mul hakkaski juba jälle meelest minema. Üleüldse mu ajus toimub mingi vananemisprotsess, midagi ei püsi meeles, olen nagu väike vanainimene.

Täna sõidan Vändrasse peale tööd, issi tuleb oma lapsele järele :) Saan veel kaks õhtukest kodus veeta ja siis sõidavad nad ju jälle kauaks Soome tagasi. Oeh selle peale..

Muud vist ei olegi lisada. Nalja näkku (tsiteerides Ergot) ja päikest põue :)

Kommentaare ei ole: