reede, 14. märts 2008

Emakeelepäev

Jälle on aeg mööda läinud ja minu käigud nii harvaks jäänud. Kui koguaeg on midagi teha, siis lähebki aeg nii kiiresti.. aga just nüüd reede õhtul tekkis mul selline moment, et siia tulla.

Mainisin juba ennist, et märts heateeninduskuu on ja viimased kuus päeva olen ametis olnud selleteemalise konkursiga. Nüüd on see läbi, üks tüütus oli. Samas usun, et üht-teist selle käigus ikka õppisin ka :) .. eks nagu ikka, igast asjast õpitakse.

Midagi huvitavat kirjutada justkui polekski, elan igavat elu äkki.. kuigi tegelt, mul ei ole igav :) huvitav, lihtsalt ei ole siis vist mõtteid, mida väga jagada.

Eile käisime Kätukaga klubitamas, vanainimesteklubis Maasikas, sest talle meeldib Maasikas. Mulle meeldib tegelikult ka, aga sealt on paras aeg kella kahe ajal tulema tulla, sest siis ei kannata seal enam olla (kuigi meie eile olime) :D või noh, mina ei kannata neid purjus kakerdisi, kes arvavad, et me olemegi seal klubis just nende jaoks. Hmm, ei ole.
Meil oli jälle väga vahva õhtu.. päris naljakas pidu oli seekord, sest umbes nii kella kahe ajaks oli järgi väga vähe rahvast ja peamine kontingent oligi sigalakkutäis välismaalased, kes vist enam ise ka aru ei saanud, et nad tegelt ka välismaalased on. Aga meie olime selle õhtu tantsulõvid ja see oligi kõige tähtsam.

Esmaspäev oli ju nii ilus soe päev ja minul on sellest päevast tagajärg käes :( Lippasin liiga paljalt väljas ringi, nüüd on tõbi majas. Aga kauaks ma teda ei võõrusta, varsti läheb tagasi sinna, kust tuli.

Koolis on endistviisi. Tööl polegi ammu käinud, homme lähen. Järgmisel nädalavahetusel saab Vändrasse, aga nii kaugele vist ei mõtle praegu veel. Enne seda tuleb palju tegemisi teostada.

Trenni see nädal ei jõudnudki :S oioioiaiaiai.. aga ennast peab ju hoidma. Ja sõpru peab hoidma.. ja kursusekaaslasi peab hoidma.. ja töökaaslasi peab hoidma. Siis on kõik rõõmsad :) Kokkuvõttes ongi nad kõik ju sõbrad ka.. hih

Päikselist laupäeva-pühapäeva-esmaspäeva .. jne

Kommentaare ei ole: