neljapäev, 7. veebruar 2008

Emotsioonid

Naudin oma vabu päevi suure mõnuga, isegi ei sõitnud ära kuhugi, lihtsalt olen. Teen trenni ja loen raamatut.

Hea on olla.

Esmaspäev oli tööpäev, aga kaaslased olid lemmikud ja seetõttu oli vahva. See on see, kui tööpäevade vahele tulevad pikad pausid, siis on väga piin olla üle pika aja 10 tundi seal. Tavaliselt on siis kella viieks peavalu oma meeskonnaga kohal ja annab märku sellest, et aeg oleks lõpetama hakata. Pidevalt tööl käies harjub sellega ära ja tavaliselt nad ei tule siis enam.. ühesõnaga, väga raske oli vastu pidada. Reede ja laupäev saab järjest tööl olla, ehk siis on sutike parem.

Käisime täna Kätuga kinos naistekat vaatamas.. mida muud naised ikka vaadata võiksid, eksole. Traagiline armastusfilm, minu meelest hullem veel kui Romeo ja Julia.. hmm, aga tegelikult oli kurb ja tõsine film, hea film, arvan ma.
Pärast istusime veel kohvikus ja ajasime naistejutte. Sellistel hetkedel mõtlen alati, no mille pärast ei tee ma seda tihedamini.. sest tegelikult on nii mõnus niimoodi istuda ja rääkida. Ja Kätukas oskab alati just õigeid asju ka öelda :) Igakord mõtlen, et seda võiks juhtuda sagedamini. Eks kõigil on elu nii kiire ka koguaeg..

Nüüd hakkan siin toidujuttu rääkima, seega ei ole enam väga huvitav :D aga avastasin enda jaoks paprika, võib öelda, et olen sellest isegi väikest viisi sõltuvuses. Olen neli nädalat iga päev ühe paprika suutnud ära süüa ja uskumatult hea on olla :) Lugesin, et tegelikult on see väga kasulik ja seetõttu on ka väga hea meel, et see mulle niimoodi maitseb.. ei ole väsimust, ei ole stressi, energiat on ja seetõttu on meel ka hea. Jääkski see nii :D

Näen viimasel ajal jälle imelikke unenägusid.. midagi on hingel vist :S Lisaks kõigele muule olen hakanud koeri unes nägema, tavaliselt suuri ja üldiselt on nad ka minu sõbrad olnud. Aga imelik ikkagi.. täna nägin üle pika aja jälle ka kodumaja. mjaaa

Homse vaba päeva jaoks ei olegi väga plaane, päeval lähen ilmselt trenni ja õhtul peaks oma õpilast külastama.

Ja enne veel, kui ära lähen, ütlen lihtsalt, et tõeliselt vahva teenindus oli selles kohvikus, kus täna käisime. Raekojaplatsis.. mitte Kuum tass, Suudlevad tudengid ega Maksuamet, vaid see, mis sealt edasi tuleb. Toredad poisid olid seal :)

Ja siis veel.. ma igatsen meie endise it-gängi partysid ja üldse kõiki, keda nendest ei ole juba mõnda aega näinud. Mhmh, oma kiire elu kõrvalt jõuan ma neid igatseda palju..

Selleks korraks jälle kõik

Kommentaare ei ole: