teisipäev, 27. november 2007

Mõtikesed

Tegin asju, mis ei olnud varem minulikud. Olen vist muutunud.. jah,kindlasti olen. Kui sellel on nukrad tagajärjed, siis olen need ära teeninud, aga enne ju ei tea, kui järgi ei proovi. Kõnnin õhukesel jääl, ma tean...

Segane jutt? Mhmh..
Praegu jääbki nii. On asju, millest ei räägita.. või kui, siis õigel ajal.

Aga ma elan endiselt, kui kedagi huvitab. Hakkan harjuma, et pööraselt asju on teha.. täna lisandus veel omajagu. Päris naerma ajab, mihuke hunnik tegemata tööd ootab.. enne 21. detsembrit mingit muud elu endale lubada ilmselt ei saa. Kui, siis ainult natukene ja eelnevalt tehtud pingutuste tasuks. Vahepeal peab ju ennast premeerima ka..

Laupäev oli nunnu, pühapäeval nii hea olla ei olnud :) Ma ei ole vahepeal mingeid erilisi seiklusi seigelnud, mida teiega jagada, ja sellest on kahju. Viimased nädalad seda semestrit lähevad kindlasti ka kibekiirelt ja ongi käes jõuluaeg, kui ehk saab näha VG kallikesi.

Mul oli plaan ikka enne jõule Vändras käia, kuid tundub, et pean selle plaani esialgu sahtlisse panema. Tahaks küll väga, aga midagi parata ka ei ole..

Täna lähen üle mõne aja jälle oma õpilast õpetama. Või tegelt, nüüd on mul neid juba kaks ühest perest :) Aga mõnus, kui klapp on hea ja lapsed pingutama hakkavad. Ega see põhikool ju kerge ole (kõigi jaoks).

Mis seal ikka. Ei veereta oma juttu enam pikemaks. Loodan siia mõne aja pärast jälle naasta või käia siis teiste blogides kommentaarikaste risustamas :)
Nägens..

4 kommentaari:

mariann ütles ...

Kas sa tead, millal on VG jõulupidu?

M.T ütles ...

Ei tea küll. Ei ole infot ka kuskil näinud, aga mul on tunne, et gümnaasiumiastme oma on 21. dets äkki.

Anonüümne ütles ...

:) no vot.me siin kellegagi ükspäev mõtsime, et ei tea kas see aasta ka VG77 jõulude aeg näeb.
Miski kogunemine võiks ju samas täitsa olla:)

M.T ütles ...

mhmh, minu meelest ka võiks. Kui see jõulupidu 21. dets on, siis ma äkki ikka läheks.. kui muidugi keegi veel tuleb :D