esmaspäev, 19. november 2007

Seiklused Soomemaal

Niinii, I am back. Kuidagi suur auk jälle sees minu käimistes, aga saan andeks äkki. Olen vahepeal usin olnud, juhtunud on ka üht-teist.. viimases teemas läbi jooksnud punastest bääd nujuusidest sai guud njuus ja kõik loksus nagu paika tagasi. Muidugi võib-olla oleks see teine suund olnud parem, kuid ma olen ikka arvanud, et asjad lähevad just nii, nagu minema peavad ja usun, et seekord pidid minema nii :)
Hea meel on, et sai armsaid Tartus laiali olevaid sõpru näha..

Aga oma nädalavahetuse ma veetsin taas Soomes. Eelmine kord ma oma käigust väga ei muljetanud, seekord isegi võiks. Sõit algas juba neljapäeva õhtul Tallinnasse sõiduga, bussiseltskond oli kirju nagu.. .... ei tule head sõna. Jõudsin hilja linna ja veel hiljem magama, ärgata tuli jälle oi kui vara. Laev sõitis hästi, põhja ei vajunud, nagu näha... uni oli väga suur, muud ma väga ei mäletagi (ei,ei,ma olin ikka kaine).

Oma reedepäeva ma detailselt kirjeldama ei hakkagi. Seda jäävad meenutama mõned fotod ja vahvad mälestused. Päev oli pikk ja enamuse sellest veetsin koolis, millel nimeks Isoniitun koulu. Tutvusin kooli, õpetajate ja õpilastega, vastasin paljudele küsimustele, mille nad minu jaoks valmis olid varunud, jagasin EESTI kommi ja olin lihtsalt ilus. Päris nunnu oleks teile kirjeldada, mis ja kuidas ma seal nägin, aga see on vist pigem kasulik info minu enda (kui tulevase pedagoogi :)) jaoks kui teiste jaoks. Ja ilmselt ei oleks teistele eriti huvitav ka..

Õhtul läksime osa saama pidustustest, mis avasid Soomes jõuluaja. Jõime klögi, sõime vorstikest ja nautisime ilutulestikku.
Muidu oli vahva, aga ilm oli jube külm ja seetõttu me seal kaua olla ei kannatanud. Hiljem ootasime Johanna (ongi see õpetaja :)) pool minu vanemate tulekut ja ühtlasi õpetasin talle ühe vahva kujundi voltimist (matemaatika võlud), mida nad õpilastega ehk kuuse kaunistamiseks tegema ka hakkavad.
Laupäeval tegelesime poetuuriga, veetsime aega perega ja oli niisama hea.
Pühapäev oli kojusõidu aeg ja umbestäpselt peale 22.00-li olin lõpuks ka Tartus. Mulle anti Tallinnas mingi 5-7 minutit, et vaadata üle mõned TTK ühika musulinnud. Jõudsin seda teha vaid Liinuska ja Kelluka näol, kuigi neid seal tegelikult palju rohkem on. Loodan, et teised ei olnud veel jõudnud ühikasse, sest muidu on küll kurb, et teistesse tubadesse ei saanud. Kuigi Liina arvas jah, et osa gängi Valloga alles Vändra poolt teel on. Aga ma mõtlesin kõigi peale, ausalt ja järgmine kord püüan juhtuda õigel ajal :)

Meie korter Tartus oli aga urrr kui külm, õudne :)

Täna kütsin ja vaikselt hakkab soojemat õhku ka liikuma siin. Pähh on mõelda, et kooliasju peab tegema, no üldse ei viitsi kohe. Oleks mu lebo kauem kestnud, siis ei suudaks end vist üldse käsile võtta.
Tõotab tulla töine ja kooline nädal. Aga selg sirgu ja ikka vapralt edasi :)

2 kommentaari:

mariann ütles ...

Nii armas kuulda, et sinust ka õpetajanna saab ;) Mina ei teadnudki:) Mõnna, siis ükskord oleme kõik, kellest meist (meie lennust) pedagoogid peaks saama ühes koolis õpetajad ja heietame vanu aegu ;) Pull mõelda, eks!

M.T ütles ...

Ojaa, kallike :)