laupäev, 10. november 2007

M nagu mardipäev

Täna hommikul, kui tööle läksin ja omi mõtteid mõtlesin, kiskus mind mõtetest välja raamatukogu seinale kirjutatud "Vimm on sinu sõber".. mida veel, eks. Muide, kes treppidest alla Vallikraavi tänavale läheb, siis selle jaoks on seal ühe maja seina peal veel tige kloun, kes ütleb, et ära sodi plakateid :) Lihtsalt tuli idee see ära mainida juhuks, kui ma kunagi peaksin oma tööteed meenutama hakkama. Vahest on isegi hea teatud asju üles märkida, sest mõne aja pärast lugedes ei mäleta sellest pooltki ja siis on nii hea meenutada.. (ma ei pea hetkel silmas kõiki neid täis soditud seinu, millest ma mööda käinud olen ;))

Oma igas viimases postituses ma pean ikka mainima, et nädal on jälle läbi :D Aga on ju! Nädala sees ei teki kohe mitte ühtki hetke, kus oma mõtteid koondada ja kõik põnev kirja panna. Kui aga kirjutamise aeg tuleb, siis enam ei mäleta. Õnneks olen avastanud, et meie teised blogitajad ka enam iga päev postitusi ei tee.. mitte et see mulle meeldib, vaid siis ei tunne ma end ka nii kehvasti. Milleks muidu üldse see blogi, kui ma siia midagi ei kirjuta onju! Selleks ongi need nädala kokkuvõtted. Ausalt, mul ei olnud plaanis tänagi kirjutada, aga juhtusin ühte asja lugema ja siis tuli mõte, et ikka kirjutan.

Aga mis siis põnevat?
Praktikumid on antud, tagasiside on ka juba saadud ja täna lõpetasin viimaste tööde üle vaatamise. Neid tilgub kindlasti veel, kuid usun, et läheb ruttu.

Muuseas, täna on mardipäev, kuigi mardid vist jooksid eile. Ei tea, siia ei jooksnud keegi. Homme on aga isadepäev ja loodetavasti emme loeb ning küpsetab issile minu eest koogi näiteks :)

Uuel nädalal ei kujuta ettegi, kas ma siia üldse tulen, sest nädala lõpp, mis teatavasti on saanud sissekande tegemiseks, on hõivatud. Sõidan reede hommikul jälle Soome ja külastan seekord ka koolitunde ning tutvun sealse koolieluga. Loodetavasti siis jäetakse revolvrid ja asjad koju. Igatahes ma ootan seda huviga, sest see käik annab palju uut juurde :)

Aga elame näeme ja oleme happyd.
Täna on lõpuks ka aega raamatu jaoks.. mõnna



PS. Mul on tegelt ikka jubedalt vedanud küll, et mul on kõik see, mis mul on :)

Kommentaare ei ole: