neljapäev, 10. aprill 2008

Ohoo, aprill

Üks tubli nädal on jälle läbi saamas. Kui ma nädala algul tundsin, et lained löövad pea peal kokku ja enam ei suuda, siis nüüd on pea jälle lainetest väljas ning ikkagi suutsin :)

Täna on hea kerge olla, sest mitu asja sai selle nädalaga ühele poole. Palju asju on veel ees, aga täna ma sellele ei mõtle. Naudin seda, et olin tubli ja lebotan. Homme enam ei lebo siis..

Mis ma käisin siin viimati.. hmm märtsis vist. Pool aprilli ka varsti läbi. Tööl käisin umbes kuu aega tagasi ja homme lähengi üle pika aja taas. Oi ei oska vist ollagi seal enam.
Viimased nädalad on kool nõudnud suure osa ajast, üritan ikka trennis ka käia ja vahepeal Tartust ära olla. Nii ta praegu läheb.

Teisipäeval käisime kinos. No ei tea, mul ei või olla filmide suhtes mingeid eelarvamusi, sest alati on need olnud kasutud. Kenad näitlejad, armas sisu ja superhea film :) Mulle meeldis. Heh, film oli 10 000 BC ja ise ei oleks ma seda ilmselt vaatama läinudki.. läksin Marbsi pärast ja õigesti tegin. Arvasin, et mulle ei meeldi sellised filmid.. oeh, hea tundega läksin koju. Mulle nii meeldib, kui ma õigeid otsuseid teen :P. Ja kes see muu mind ikka kiidab kui mitte mina ise.. hih.

Vahepeal midagi pöördelist toimunud ei ole. Ahjaa, kes mäletab, siis kunagi ammu kirjutasin, kuidas lapsed hoovi peal oleva auto otsas hüppasid ja selle aknad ära värvisid. Paar päeva tagasi oli äkšioni jätk: üks purupurjus naisterahvas lõi selle auto kaks akent lihtsalt jalaga sisse. Vot mis naised meil siin käivad.. vastasmajatädi tuli temaga kobisema ka, aga ma usun, et see napsutanud preili ei saanud hästi aru sedagi, kes ta ise on.

No ja siis lisaks draamad Prankiga.. mulle ei meeldi, et ma pean seda Pranki siin nii palju mainima, aga see tõesti ei mahu mulle pähe, kuidas saab üks õppejõud selline olla. Kohutav.

Eelmine kord Mann uuris, kas ma ikka temast ka kirjutan. Väga armas oleks oma eelmist viga praegu korvata ja seda teha. Mannil läheb hästi, ma arvan (paranda mind, kui eksin :P). Kindlasti teate, et naermine peletab stressi.. täna tegime seda näiteks psühhi seminaris mitme nädala eest. Nimelt üks kaasvõitleja (naisterahvas) jäi lihtsalt nii armsasti tukkuma, et seda oli jubenaljakas vaadata .. hih. Eks ikka, kui üks ees, siis teine järgi ja nii me lõkerdasime. Aga Mann oli tubli, et ta seekord oma kajakanaeru ei teinud :) Muuseas, Mannil tuleb varsti sünnipäev. Viimane aeg on raha koguma hakata ;) Ja siis veel, ta on koolis ka jubetubli.. nüüd sai vist piisav lõigutäis Manni siia.

Ma ei tea, saabki vist jutt otsa selleks korraks. Tahaks veel tallinlastele tervisi saata ja 77. lennu nubinatele. Ma ikka mõtlen teie peale aeg-ajalt ja käin blogides tuhnimas.
Ja soome emmele-issile ka musud.

:)

Aga mõnnat nädalvahetust ja uusi nädalaid ka :P

2 kommentaari:

Mirjam ütles ...

tervitused kätte saadud:)
saadan tagasi ka!
kalli

mariann ütles ...

Ma ka sain tervitatud ja põrgatan oma tervituse pallid ka sinna Heade Mõtete Linna poole teele. :) (: