laupäev, 26. aprill 2008

Kevad käes

Väljas on nii ilus kevadine ilm. Mõnus. Tegelikult oleks juba aeg küll, et kevad tunduks kevadine.
See aasta tuli kevad teisiti..

Sain eile imelikke vihjeid, mis minu arusaamist mööda käisid selle kohta, et ma siia üldse ei kirjuta. Kõik halb ja väga hea pidavat olema üles märkimiseks. Huvitav jah, viimasel ajal kirjutan vähe.. ma olen just arvamusel, et on asju, mida ehk ei tasu kirjutada. Ja praegu on selliste asjade aeg. Need sellised asjad on jooksva elu taustaks... kuigi jah, tegelt kõigest jooksvast võiks küll kirjutada.. Nüüd! :)

Kuu on veel jäänud ja siis on üks semester (aasta kogunisti) koolis läbi. Koolis on kõik vanaviisi ehk mulle meeldib ja siiani on kõik olnud tehtav ka. Ja see on vahva, et kõige selle juurde käib nali ja naer. Kursusekaaslased saavad üha armsamaks ja nunnumaks.

Neljapäevases seminaris jäi ju jälle seesama tüdruk magama, kes eelmine kord. Sedapuhku siis Manni ettekande ajal :) Mann oli vapper, et ta oma naeru suutis ohjeldada, minagi üritasin seda Manni pärast teha. Kusjuures see tüdruk olevat maganud ka loengus. Mõtleja, nagu ma olen, mõtlesin, huvitav, miks ta nii väsinud on. Ta hilineb alati ja kõik ta liigutused on ka väga aeglased. Tundub, et ta ei ole väga linnainimene. Ehk peab öösiti maatöid tegema ja hommikul lehmi lüpsma, päeval käib koolis. No ja siis ongi ainuke koht, kus magada, psühhi seminar. Vot ei tea.. ja mina ei peaks ilmselt nii palju mõtlema :)
Kolmapäeval sai kommi, kommi sai tagant järgi veel neljapäevalgi. Nädal läks üsna ruttu, sest tegemisi oli võrdlemisi palju.

Arvake, mis saab järgmine nädal?
Koju saab :) Järgmisel nädalavahetusel saab pere üle pika aja jälle Vändras kokku. Nojah, ei saa tegelt öelda, et pere, sest üks liige on puudu. Osake perest siis. Ootan seda nädalavahetust ja natuke ei oota ka...

Täna on pidupäev. Või noh, IT-nummikud saavad üle pika aja kokku, eks ikka jah, pidupäev siis igas mõttes. Riidajas seekord. Ja nii möödaminnes tähistame ka seda, et Mann muudkui vananeb :) (tegelt ju ikka Mann meid kokku kamandas).

Muud põnevat ei ole, hoovis käib pidevalt grill-trall ja mina (nagu mõni mutike) ikka aeg-ajalt piilun neid kardina vahelt. Kui nad varem ei ole tantsu löönud, siis nüüd on reedeti siin veel ka tantsupidu. Vaadata on palju. Hakka või uskuma, et ongi miljonivaade :P

End of story

Kommentaare ei ole: