pühapäev, 20. jaanuar 2008

Tallinnatiirud

Oi, oi, oi, kui külm on korter. Kütta ka ei julge, kui väljas niimoodi tuulab. Siis läheb suits valest otsast välja.. Ehk homme õnnestub jälle.

Olen viimasel ajal kuidagi palju pealinnavahet hänginud ja avastasin, et seal võib isegi meeldima hakata. Need kolm päeva, mis seal olin, läksid nii kiiresti.. nagu ikka. Esmaspäeval poodlesime Anniga linnas.. midagi muidugi väga osta ei õnnestunud.. nagu jälle ikka. Õhtul tegime poistele süüa ja veinitasime. Sellest on ju nii kaua, kui koos süüa tegime..
Teisipäeval tegelesin koristustöödega. Ühikatuba vajas naisekätt ja nii lendasid sealt tolmurullid ja igasugu muud rullid ka. Selle alla läks praktiliselt terve päev. Siis tegime väikese poetiiru ja kokkasime töömeestele õhtusöögi valmis.
Kõikse parem oli muidugi see, et me läksime uisutama. Uisud olid väga pahad ja jää polnud ka hea, aga ma ei hoolinud neist hiigelvillidest, mis tekkisid.. kaifin uisutamist niivõrd, et võiksin öö otsa seal niimoodi liuelda. Ohjah, nii hea ikka :)
Kolmapäeval tegelesin õppimisega, sest kõik tööinimesed olid tööl ja mina omapead. Sinna läkski päev. Õhtul pandi keeld peale, sest üks töömees oli väga väsinud ja seetõttu ei saanud me Anniga kolmapäeva õhtul enam kudrutada. Neljapäeval tulin juba Tartusse tagasi.
Mõned vanast ajast armsad ühikalinnud õnnestus üle vaadata, aga mitmed jäid vaatamata ka.. sellest on kahju. Aga mul on juba kindel plaan, et 27-31 jaanuar hängin jälle Tallinnas :) Äkki siis õnnestub plaan paremini..

Siis üks tööpäevakene oli ..

Eile oli Tavidi uusaastapidu, jällegi Tallinnas, restoranis Moskva. Erakordne oli see, et lõpuks olid kõik Tartu Tavidikad ühel peol koos. Sellest sai ka pilt jäädvustatud, sest mine sa tea, seda ei pruugi enam juhtuda :)

Aga reedel on eksam ja selleks peab õppima hakkama. Homme hakkan, täna ikka ei viitsi enam. Sellesse nädalasse jääb veel kaks tööpäevakest ka ja siis ongi kuu ju läbi.

Tahtsin vist veel midagi öelda, aga juba läks meelest.. vana aju peas.


...keegi ütles just väga huvitavalt, et ma olen nagu puzzle, mida ta tükihaaval kokku paneb.. aga keeruline puzzle, lihtsad puzzled ei pakkuvat huvi...

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

minu juurde sa ei jõudnudki. see tuleb ka parandada! :)