neljapäev, 3. jaanuar 2008

Kõik on uus....

....jaanuarikuus... haa, tegelt ei ole midagi. Aint aastanumber on uus.. kõik muu on ikka endine. Olen Tartus tagasi ja bäk in bisness.
Puhkust oli umbes-täpselt nädala jagu.. eks ma tassisin oma kooliasjad kõik ilusti kaasa Vändrasse. Lahti neid muidugi ei võtnud..
Sain puhata, sain ülearu süüa ja sebisin Vändra-Pärnu vahet. Jõulud olid rahulikud, aastavahetus ei olnud nii rahulik. Olime koos lemmikutega Pärnus, vahva oli.. ja kipad pildid on ka.

Mõtlesin siin ka ükspäev oma eelmise aasta peale, milline see oli.. päris aasta kokkuvõtet ma ehk ikkagi tegema ei hakka, aga natukene võiks tagasi vaadata küll.
Eelmine kevad jääb meile, ititüdrukutele, kõige rohkem meelde tarkvaraprojektiga. Ja no tõepoolest midagi muud sellest ajast ei meenugi, kõik keerleski vaid selle ümber :)
Bakalaureus sai läbi ja suvi möödus töötähe all. Lapsi ma ei sünnitanud, abieluranda ka ei seilanud... sügisel läksin taas kooli ja kõik läheb tasapisi edasi. Vahe on muidugi selles, et õpitav on nüüd palju rohkem mõnu pakkuvam ja meeldivam.. hea on teha midagi, mis meeldib. Eelmine aasta oli hea aasta, arvan ma. Tõususid ja mõõnasid on alati, kuid kokkuvõttes olen ma tegelikult ju õnnelik, seega pidi see olema hea aasta.

Uuelt aastalt ootan vaid seda, mida ise oma panusega olen ära teeninud. Kõige tähtsamad on pere, sõbrad ja et ikka tervis oleks korras. Kui sellega on hästi, siis ülejäänu on kõik saavutatav.

Esmaspäeval on esimene arvestus, võtan praegu vabalt, pühapäeval olen paanikas :) Jaanuar tundub tulevat rahulikum kuu. Teagi, kas veebruaris suudan end jälle piitsutama hakata.. eks see selgub siis veebruaris. Senikaua tuleb jaanuar maha tsillida.

Soovin teile selleks aastaks palju ilusaid hetki ja õnnestumisi. Et te ebaõnnestumistest õpiksite, selja sirgu ajaksite ja vapralt edasi rühiksite.

Hoiame ikka üksteist oma tegemistega kursis :)

1 kommentaar:

mariann ütles ...

Jep-jep, hoiame kursis!
Ja ilusat jätkuvat aastat 2008 ka sulle, kallike!