esmaspäev, 1. detsember 2008

Pärnus tegin seda ja teist..

Neljapäeval peale tööd sõitsingi Tartust ära Pärnusse ja tulin eile jälle Tartusse tagasi.
Tegelikult oli asjalik nädalavahetus.
Ma ei tea, kuidas see seal alati võimalik on, aga hommik on tavaliselt vaevu alanud, kui kell on juba õhtus. Aeg läheb kuidagi väga kiiresti.

Reedel ootasin pool päeva, millal meesterahvad omi asju ajasid (kusjuures sinna käis veel ka ühe meesterahva juuksurikülastus... ja siis öeldakse, et mehed ootavad naiste järgi, eksole :)). Lõpuks saime ikkagi ka poetuurile minna, kuigi midagi ära ei ostnud.
Ostudeks läks laupäeval. Saime omale lõpuks riidekapi, fotoka ja veel igasugu väikest pudipadi, mida tulevases kodus vaja võiks minna.
Laupäev oli veel selles mõttes pikk ja tegus päev, et panime kokku voodi, mis juba varasemalt valmis oli ostetud ja enam-vähem kokku sai ka värskelt soetatud riidekapp. Uksed jäid veel ripakile, sest minust polevat asja nende paigas hoidmiseks :D .. mehe käsi ja mõistust olevat sinna juurde veel vaja. Vot niiviisi.
Aga teha on korteris veel nii mõndagi. Neid tegemisi jään ma nüüd ootama, et siis lõpuks saan mina hakata oma perenaisetegemisi seal teostama... vähemasti mõtted on mul olemas :)

Täna oli vaba päev, sest loeng jäi ära. Olin tubli ja tegin oma kolmapäevase tunni tulevastele õpetajatele valmis. Homme on tööpäev ja tegelikult on see koolitöö mõttes raisku läinud päev. Seega hea, et täna peaaegu ühele poole omadega sain.

Lumi sulas ka ära ja mu auto pääses oma endisele parkimiskohale tagasi. Väga tore.

Aga aitab ka. Teen uued tegemised ja siis kirjutan.

Kommentaare ei ole: